הולכים לים ומבלים: התיעוד מעזה שמעורר סערה

על פי הדיווחים, מדובר במפונים מצפון רצועת עזה, שהגיעו לחוף על רקע מזג האוויר הלוהט • צה"ל טרם הגיע לאזור במסגרת התמרון • ח"כ זאב אלקין הגיב לסרטון: "רה״מ, שר הביטחון והשר גנץ, אם ככה אתם מנהלים את המלחמה בעזה, לא מפתיע שחמאס לא מרגיש בלחץ"

הולכים לים ומבלים: התיעוד מדיר אל בלח שמעורר סערה // רשתות ערביות

כלי תקשורת פלשתיניים תיעדו היום (רביעי) את העזתים שבילו בחוף של העיר דיר אל-בלח שבמרכז רצועת עזה.

הולכים לים ומבלים: התיעוד מדיר אל בלח שמעורר סערה // רשתות ערביות

על פי הדיווחים, מדובר במפונים מצפון רצועת עזה, שהגיעו לחוף על רקע מזג האוויר הלוהט. אין זו הפעם הראשונה שהאנשים במקום הולכים לחוף במהלך המלחמה, אך ברשתות החברתיות הביעו תסכול מכך שחרף המלחמה ויותר מ-130 חטופים הנמצאים בחזקת ארגוני הטרור ברצועה, החיים שם מתנהלים כרגיל.

"קטאר מהווה איום גדול לשלום העולם", צילום: אי.אף.פי

נכון לשלב זה, יש לציין, כוחות צה"ל עדיין לא ביצעו תמרון קרקעי בדיר אל-בלח. כמו רפיח, מדובר באחד מהמעוזים האחרונים שנמצאים בשליטה של חמאס, והתרכזו בו יחידות של ארגון הטרור שברחו ממקומות אחרים. עם זאת, חיל האוויר ביצע בעיר לא מעט תקיפות נגד יעדים שונים, לרבות תשתיות טרור ומחבלים

בתוך כך, במשרד מתאם פעולות הממשלה בשטחים דיווחו היום על לא פחות מ-700 משאיות עם אספקה שממתינות בצד העזתי של מעבר כרם שלום כדי להגיע לחזקת סוכנויות האו"ם. כמו כן, הפלשתינים דיווחו על שתי משאיות עם אספקה שוטפת של סיגריות שעומדות להיכנס מחר ממעבר רפיח.

ח"כ זאב אלקין הגיב לסרטון וכתב: "רה״מ נתניהו, שר הביטחון גלנט והשר גנץ, אם ככה אתם מנהלים את המלחמה בעזה, זה לא מפתיע שחמאס לא מרגיש בלחץ, לא מוכן להסכם לשחרור חטופים ואיראן תוקפות ישירות את ישראל במאות טילים. אמרתם בתחילת המלחמה שכל האויבים שלנו יסתכלו על עזה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר