"ישראל היום" הוא גוף תקשורת שנוסד מתוך האמונה שהציבור הישראלי ראוי לעיתונות טובה יותר, מאוזנת יותר ומדויקת יותר. עיתונות שמדברת ולא צועקת. עיתונות אמינה, אובייקטיבית ועניינית. עיתונות אחרת וללא תשלום. המהדורה המודפסת הראשונה פורסמה ב-30 ביולי 2007, וב-2010 הפך "ישראל היום" לעיתון הישראלי בעל שיעור החשיפה הגבוה ביותר בימי חול. מו"ל העיתון היא ד"ר מרים אדלסון. העורך הראשי הוא עמר לחמנוביץ, והעורך המייסד הוא עמוס רגב. אתרי האינטרנט של "ישראל היום" בעברית ובאנגלית, כמו כן היישומונים (אפליקציות) לאנדרואיד ול-iOS, מציגים חדשות מסביב לשעון, תוכן בלעדי, מבזקים ועדכונים, ניתוחים ופרשנויות, וידיאו, פודקאסטים ושידורים חיים. פלטפורמות הדיגיטל של "ישראל היום" כוללות ערוצי חדשות ודעות, תרבות ובידור, לייף סטייל, טכנולוגיה, ספורט, כלכלה וצרכנות, בריאות, חיילים, אוכל, יהדות, תיירות ורכב. ב-2021 עלו לאוויר האתר החדש והיישומון החדש של "ישראל היום" בעברית, במטרה לספק לגולשים חוויה מהירה, עדכנית, בטוחה ונוחה. תכני המהדורה המודפסת של העיתון זמינים גם באתר, במהדורה יומית מקוונת, ואפשר לקבל אותם גם בניוזלטר. מועדון ההטבות הייחודי "הקליקה של ישראל היום" מציע לגולשי האתר הנחות ומבצעים על מוצרים ושירותים. ישראל היום פתוח להערות, לביקורת ולהצעות לשיפור מקהל הקוראים. פנו אלינו במייל hayom@israelhayom.co.il.

X

"אם תרצו" והמשפחות השכולות נגד קנצלרית גרמניה: ''כסף גרמני מגן על מחבלים"

התנועה והפורום פתחו במיצג מחאה מול מלון המלך דוד, במהלך ישיבת הממשלה בנוכחות אנגלה מרקל • במרכז המחאה: 84 מיליון שקלים שהעבירה בעשור האחרון לארגוני תעמולה, הפועלים נגד ישראל ומסייעים בחלקם למחבלים

,עודכן
0השמעה
ההפגנה נגד מרקל מול המלון, צילום: "אם תרצו"

המחאה הישראלית נגד קנצלרית גרמניה:תנועת "אם תרצו" ופורום המשפחות השכולות פתחו במיצג מחאה היום (ראשון) מול מלון המלך דוד, במהלך ישיבת הממשלה בנוכחות אנגלה מרקל. במרכז המחאה: 84 מיליון שקלים שהועברו בעשור האחרון מממשלת גרמניה לארגוני תעמולה, הפועלים נגד מדינת ישראל ומסייעים משפטית בחלקם למחבלים ורוצחים.

ההפגנה נגד קנצלרית גרמניה מול ארמון המלך דוד // צילום: "אם תרצו"

מנתונים שאסף אגף המחקר של תנועת "אם תרצו", עולה כי ממשלת גרמניה מממנת באופן ישיר ועקיף כ- 34 ארגוני תעמולה, בעלי בסיס אידיאולוגי של שמאל קיצוני קשה. יחדיו, הם קיבלו בין 2012-2020 מעל ל-84 מיליון שקלים, שהם קרוב ל-22 וחצי מיליון אירו.

פגישת ראש הממשלה נפתלי בנט עם קנצלרית גרמניה אנגלה,צילום: עמוס בן גרשום לע"מ

עוד עולה מהנתונים, כי בין המממנים הממשלתיים הישירים לארגוני הדה לגיטימציה, ניתן למצוא את משרד החוץ הגרמני, שגרירות גרמניה בישראל, המכון הגרמני לקשרי תרבות וכן קרנות ממשלתיות שונות. בין הארגונים, נמנה ארגון "זוכרות" הפועל "למימוש זכות השיבה של פליטים פלשתינים", אשר בשנת 2020 קיבל לדבריהם 180,814 שקלים, ובשנת 2021 293,319 שקלים. סך-הכל, קיבל הארגון בעשור האחרון 1.83 מיליון שקלים.

ארגון נוסף לפי "אם תרצו" הוא ארגון "פרופיל חדש", המקדם סרבנות והשתמטות מגיוס לצבא הגנה לישראל. בין השנים 2012 ל-2021 הועברו מממשלת גרמניה, 15,142,234 שקלים לארגונים המספקים הגנה ומעטפת משפטית למחבלים ובני משפחותיהם, ביניהם "עדאלה" ו-"האגודה לזכויות האזרח".

במכתב לקנצלרית גרמניה, כתבו יו''ר תנועת "אם תרצו", מתן פלג, וראשי פורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות: ''כידוע לך, ממשלת גרמניה מעבירה באופן ישיר (דרך משרד החוץ הגרמני) ובאופן עקיף (דרך קרנות ממשלתיות), מאות אלפי יורו ולעיתים מיליוני אירו בשנה, לארגונים פוליטיים ישראליים המזוהים עם השמאל הקיצוני.

"כספי ממשל גרמניים אלו, מושקעים בארגונים ישראליים התומכים בחרם (BDS) על ישראל, ארגונים הפועלים לשינוי מדיניות ההגירה שלה, פועלים לעידוד לחץ בינלאומי עליה, ואף ארגונים הפועלים לשינוי מדיניות המלחמה של ישראל בטרור, באמצעות הליכים משפטיים ולחץ בינלאומי. המימון הממשלתי שגרמניה מעבירה לארגונים פוליטיים בישראל, הוא חתרנות מדינית בזויה ואנטי דמוקרטית. מדובר בבזבוז כספים של משלם המיסים הגרמני".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאילהכיר