המועמדת לנשיאות ארה"ב לשעבר, ניקי היילי, תגיע לביקור הזדהות עם ישראל

במהלך ביקורה תקיים סיורים בעוטף עזה, ביישובי הדרום ובצפון ותיפגש עם ראשי המדינה ובכירים במערכת הבטחון • ח"כ דני דנון, שכיהן בעבר כשגריר ישראל באו"ם לצדה, ילווה אותה במהלך ביקורה • היילי, שהפסידה לטראמפ בפריימריז של המפלגה הרפובליקנית, הודיעה על תמיכתה בו במרוץ לנשיאות

הנשיא לשעבר טראמפ וניקי היילי. צילום: אי.פי.איי

המועמדת לנשיאות ארה"ב לשעבר ומי שכיהנה כשגרירה באו"ם, ניקי היילי, תגיע ביום שני הקרוב לביקור הזדהות עם ישראל. במהלך ביקורה תקיים היילי סיורים בעוטף עזה, ביישובי הדרום והצפון ותיפגש עם ראשי המדינה ובכירים במערכת הביטחון. ח"כ דני דנון, שכיהן בעבר כשגריר ישראל באו"ם לצדה, ילווה אותה במהלך ביקורה.

ניקי היילי מודיעה על פרישתה מהמרוץ // ארכיון | ללא קרדיט

אתמול (רביעי) היא הודיעה כי החליטה להצביע עבור טראמפ לנשיאות ארה"ב, למרות שאכזב אותה.

כזכור, היילי, התמודדה מול טראמפ במסגרת הפריימריז במפלגה הרפובליקנית והפסידה. היא הצליחה לאסוף 97 צירים בפריימריז הרפובליקנים, הישג לא מבוטל, עם זאת טראמפ הוביל בפער עצום כאשר השיג את הרוב הנדרש לקבלת המועמדות של המפלגה וסיים את המרוץ המפלגתי עם 2,219 צירים, נכון לניתוח שערכה רשת AP.

היילי ודנון, צילום: שחר עזרן

מאז פרישתה מהמרוץ הרפובליקני, היילי לא תמכה בטראמפ, וגם לא הגיבה בפומבי במי היא תתמוך בנובמבר. הישארותה במרוץ, עד אשר נותרה לבדה מול טראמפ, הוכיחה כי מאחוריה קהל תומכים חזק ורחב, אך לא מספיק כדי לאתגר את שליטתו הכמעט מוחלטת של הנשיא לשעבר והמועמד הרפובליקני לנשיאות. למרות ההשערות כי תשמש כסגניתו, טראמפ שלל את האפשרות. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר