נתניהו (ארכיון) | צילום: מארק ישראל סלם

מה עשית אדוני ראש הממשלה, כדי שנוכל לעמוד לבד?

על רקע הפרסומים על כך שארה"ב תעכב חימושים מדוייקים לישראל אם תתרחב הפעולה ברפיח, פרסם רה"מ סרטון • "אם נצטרך לעמוד לבד - נעמוד לבד, אם צריך- נילחם בציפורניים", טען • נתניהו כל כך בטוח שגם ללא עזרה ננצח? בשביל שזה יקרה צריך מעשים, לא רק מילים

‏"אם נצטרך לעמוד לבד, נעמוד לבד וננצח", יצא אמש (חמישי) ראש הממשלה בהצהרה דרמטית. על רקע הפרסומים על כך שהנשיא ביידן מתכוון לעכב חימושים מדוייקים למדינת ישראל אם תתרחב הפעולה ברפיח, פרסם ראש הממשלה סרטון.

רה"מ ערב יום השואה: "נגן על עצמנו בכל דרך, נגבר על אויבינו ונבטיח את ביטחוננו - ברצועת עזה, בגבול הצפון" // איתי בית-און /לע"מ, סאונד: בן פרץ /לע"מ

נתניהו אמר, בין השאר: "אנחנו ערב יום העצמאות. במלחמת העצמאות, לפני 76 שנים היינו מעטים מול רבים, לא היה לנו נשק. היה אמברגו נשק על ישראל. אבל בתעצומות הנפש, הגבורה והאחדות בתוכנו, ניצחנו. היום, אנחנו הרבה יותר חזקים, אנחנו נחושים ואנחנו מאוחדים"

"אם נצטרך לעמוד לבד, נעמוד לבד. אם צריך- נילחם בציפורניים". ואני רוצה לשאול את ראש הממשלה, על מה אתה מדבר? בימים אלה ממש, בעוד משתוללת מלחמה במדינה, המילואימניקים קורסים, ועליות מחירים מטורפות, אתה וממשלת עובדים על חוק שיפטור עשרות צעירים בריאים מגיוס. אתה וממשלתך מעבירים מליארדים שמסלילים אלפי תלמידים לחיי עוני ודלות. ללא השכלה וללא אופק תעסוקתי.

המילואימניקים קורסים (ארכיון), צילום: דובר צה"ל

אתה מדבר על לעמוד לבד?  זוכר את ליל הכטב"מים הגדול? מה עשית כדי שבדור הבא יהיו יותר מתכנתים בתעשייה האווירית ופחות אנשים שחיים על חשבון קצבאות. אתה מדבר על אחדות ולכידות? אתה וחברי הממשלה שלך לא טרחו לבקר חטופים שחזרו מהשבי, לשאול בשלומם.

יאיר נתניהו במרפסת ביתו במגדל היוקרתי בפלורידה (ארכיון), צילום: צילום מסך, דיי-לי מייל

כמעט מידי ערב, משפחות חטופים סופגות אלימות קשה משוטרים כאשר הן יוצאות להפגין לטובת יקיריהן. בזמן שהבן שלך משתזף במיאמי, עשרות אימהות צועדות בחיל ורעדה לקראת יום הזיכרון. אתה כל כך בטוח שנעמוד לבד וננצח? בשביל שזה יקרה צריך מעשים, לא רק מילים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו