לאחר הביקורת של מנהיג הרוב הדמוקרטי בסנאט: נתניהו יפגש עם מחוקקים רפובליקנים

ראש הממשלה צפוי לקיים את הפגישה עם הסנאטורים באופן וירטואלי, זאת על פי דיווח באתר האמריקני "אקסיוס" • עוד דווח כי מאחורי היוזמה עומד הסנאטור ג'ון בארסו, אחד מבכירי המפלגה בסנאט

רה"מ נתניהו. צילום: אי.אף.פי

ראש הממשלה נתניהו צפוי להיוועד היום (רביעי) עם שורת מחוקקים רפובליקנים, כך מדווח האתר האמריקני "אקסיוס". חברי סנאט רפובליקניים הנפגשים מדי רביעי צפויים לארח היום בפגישתם את ראש הממשלה דרך פלטפורמה וירטואלית. הפגישה מתרחשת ימים ספורים לאחר נאומו של מנהיג הרוב הדמוקרטי בסנאט, צ׳אק שומר, בו האחרון ביקר בחריפות את נתניהו.

ניקי היילי, מהמפלגה הרפובליקנית אומרת לרשת abc, כי התושבים הערביים של עזה צריכים לצאת ממנה (ארכיון) // קרדיט: מתוך ABC

עוד ציינו בדיווח כי נתניהו היה אמור להיפגש וירטואלית עם חברי הסנאט הרפובליקניים בשבוע שעבר, כחלק מפגישתם השבועית בנושאי מדיניות, אך לבסוף זה לא יצא לפועל. מאחורי היוזמה להביא את ראש הממשלה לפגישה עומד הסנאטור ג'ון בארסו ממדינת ויומינג, אחד מבכירי הרפובליקנים בסנאט.

לא מנסה לחתור תחת נתניהו. ביידן, צילום: רויטרס

עוד דווח כי בשיחה האחרונה בין הנשיא ביידן לראש הממשלה נתניהו נאמר לאחרון כי אין בכוונתו של הנשיא לחתור תחת ראש הממשלה. השניים סיכמו כי משלחת ישראלית תגיע לוושינגטון בשבוע הבא על מנת לדון בחלופות ובתוכנית הפעולה הצבאית ברפיח בה עדיין פועלים גדודים של חמאס.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר