גלנט ליועצו של ביידן: "חיזבאללה מקרב אותנו לפעולה צבאית בלבנון״

שר הביטחון הדגיש בפני השליח הוכשטיין את מחויבותה של ישראל למאמץ המדיני • גלנט הבהיר כי התוקפנות של חיזבאללה מקרבת את ישראל לנקודת הכרעה

שר הביטחון בהערכת מצב מיוחדת לקראת חודש הרמדאן: ״מזהים עיסוק גובר של איראן, חיזבאללה וחמאס להפוך את הרמדאן לשלב השני של ה-7 באוקטובר || שחר יורמן

שר הביטחון יואב גלנט, אירח היום (שלישי) בלשכתו את עמוס הוכשטיין, יועצו הבכיר של נשיא ארה״ב ג׳ו ביידן. לאחר הפגישה נשמעו  אזעקות בגליל העליון בכמה מוקדים ביניהם מטולה וקריית שמונה.

בפגישתם, השניים שוחחו על התוקפנות המתמשכת מצד חיזבאללה, ועל המאמצים המדיניים הנעשים להגעה להסכם שיסיים את העימות ויביא להשבת תושבי הצפון לביתם, לאחר שינוי המצב הביטחוני במרחב הגבול והסגת כוחות חיזבאללה.

 

שר הביטחון גלנט הדגיש בפני השליח הוכשטיין את מחויבותה של ישראל למאמץ המדיני, אך הבהיר כי התוקפנות של חיזבאללה מקרבת את ישראל לנקודת הכרעה באשר לפעולתה הצבאית בלבנון, ועלולה לגרור את האזור להסלמה מסוכנת.

הבהיר כי התוקפנות עשויה להוביל למערכה, גלנט והוכשטיין, צילום: שחר יורמן, תקשורת שר הביטחון

השר גלנט הביע את הערכתו בפני היועץ הוכשטיין על פעולתו העקבית לחיזוק היציבות האזורית במזרח התיכון, ועל המאמצים המתמשכים של הממשל האמריקני להתמודד עם אתגרי הביטחון בזירה הצפונית.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר