מכות חשמל והוצאה להורג בשידור חי: הרצוג חושף ל-CNN מסמך "תוכנית חטיפת השבויים"

נשיא המדינה הציג בראיון בלעדי את התוכנית הרצחנית של החמאס • נוסף על כך, הראה תמונות מזעזעות ממה שנותר מהטבח בקיבוץ בארי, שם ביקר הבוקר • "אנו עומדים בפני אויב אכזרי ביותר, בלתי אנושי, אותו עלינו לעקור ללא רחמים"

נשיא המדינה יצחק הרצוג בברכה לכבוד השנה החדשה. צילום: עומר מירון

תיעוד בלתי נתפס: נשיא המדינה חשף לראשונה הערב (ראשון) ברשת CNN מסמך "תוכנית חטיפת השבויים" של חמאס, הכוללת מכות חשמל והוצאה להורג בשידור חי. נוסף על כך, הציג תמונות מזעזעות ממה שנותר מהטבח בקיבוץ בארי, שם ביקר הבוקר. 

"חטופים רבים זקוקים לתרופות - הסבל לא אנושי" // קרדיט: מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים

בחוברת שנמצאה על גופתו של מחבל חמאס, שחוסל בשטח ישראל, מפורטים שלבי החטיפה ואופן ביצועם. על פי המתואר, נדרשים החוטפים לייצר כאוס והפחדה באמצעות כפיתה וכיסוי עייני השבויים, שימוש במכות חשמל והוצאה להורג של כל אדם שעלול להוות איום או הסחת דעת. כמו כן, הודרכו לאסוף את השבויים ולהשתמש בהם כבשר תותחים במידת הצורך ללא הבדל דת, גזע או מין.

לפי המדריך המעוות, ובדומה לארגון הטרור דאעש, נדרשים המחבלים החוטפים לתעד את מעשיהם בשידור חי ובעת תקיפות צה״ל, להוציא להורג את השבויים.

נשיא המדינה יצחק הרצוג בסיור בקיבוץ בארי, צילום: חיים צח - לע"מ

עוד במדריך, פרק המסביר על סולם הדרגות בצה"ל וחשיבותן, על אמצעי הלחימה ויכולות האלקטרוניקה הקיימים בצה"ל. 

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, בראיון לרשת CNN: "אנו עומדים בפני אויב אכזר ביותר, בלתי אנושי, אותו עלינו לעקור ללא רחמים. המסמך הזה נמצא על גופתו של אחד המחבלים, זו חוברת. החוברת הזו היא מדריך הפעלה, איך נכנסים לחצרות של אזרחים, לקיבוץ, לעיר, למושב, איך פורצים לשם.  מה אתה עושה כשאתה מוצא את האזרחים? אתה מענה אותם. זו החוברת שכתוב בה בדיוק איך לענות אותם, איך לחטוף אותם"

עוד הוסיף: "הסיפור הוא לא ישראל מול הפלשתינים או יהדות מול איסלאם – חלילה – הסיפור הוא על בני אדם, אנושיות, האם אנחנו עם הטוב או עם הרע, שם האנושות צריכה לעמוד. המערכה שאנו מנהלים כעת, כעם העולה כאריה, הוא נגד הרשע, ואנחנו נעקור את הרע כדי שיהיה טוב יותר לכל האזור והעולם. אין שום הצדקה למה שקרה. זו פשוט אידיאולוגיה מבית דאעש שקוראת לחסל את ישראל מפני האדמה, ולכן יש לחסל את חמאס מפני האדמה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר