"דה-לגיטימציה לדמוקרטיה": נתניהו תוקף את ה"ניו יורק טיימס"

בעקבות מאמר המערכת המזהיר מפני הממשלה הישראלית הנכנסת, תקף נתניהו את הדברים בסדרת ציוצים בטוויטר • רה"מ המיועד על העיתון האמריקני: "קבר את השואה בדפיו האחוריים - והציג דמוניזציה של ישראל בעמודיו הראשונים"

מטה הניו יורק טיימס במנהטן, ארה"ב, צילום: אי.אף.פי

בסדרת ציוצים חריפים תקף ראש הממשלה המיועד ויו"ר הליכוד את מערכת העיתון האמריקני, לאחר שפרסמה טור דעה המזהיר מפני סכנה האורבת לדמוקרטיה הישראלית. "אחרי שקבר את השואה במשך שנים בדפיו האחוריים", כתב נתניהו, "והציג דמוניזציה של ישראל במשך עשרות שנים בעמודיו הראשונים, ה'ניו יורק טיימס' קורא כעת בבושת פנים לערער על הממשלה הנבחרת של ישראל".

הטור "The Ideal of Democracy in a Jewish State Is in Jeopardy" (בתרגום חופשי: "אידיאל הדמוקרטיה במדינה היהודית בסכנה"), שפורסם כמאמר המערכת של העיתון שלשום, מציג את ממשלת ישראל המיועדת כ"מדאיגה ביותר מבין ממשלות ישראל ב-75 שנות קיומה".

"בעלת הברית הטובה ביותר"

נתניהו תקף בטוויטר את המאמר שפורסם וכתב: "בעוד ה'ניו יורק טיימס' ממשיך לבצע דה-לגיטימציה לדמוקרטיה האמיתית היחידה במזרח התיכון ובעלת הברית הטובה ביותר של אמריקה באזור, אני אמשיך להתעלם מעצותיו הלא מבוססות ובמקום זאת להתמקד בבניית מדינה חזקה ומשגשגת יותר".

"אפעל להרחבת השלום". רה"מ נתניהו, צילום: דודו ועקנין

 

בציוץ האחרון בסדרה, הצהיר ראש הממשלה המיועד על מחוייבותה של ממשלת ישראל הנכנסת לחיזוק הקשרים עם ארצות הברית. "אפעל להרחבת השלום עם שכנינו והבטחת עתידה של המדינה היהודית האחת והיחידה", סיכם נתניהו. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר