באמצעות מכשירי הקלטה: הורים גילו שצוות הגן מתעלל מילולית בילדיהם

הילדים התלוננו על התנהגות בעייתית מצד צוות הגן בר"ג, ובעקבות כך ההורים שתלו מכשיר הקלטה שחשף אלימות מילולית מצד העובדות • עיריית רמת גן: "גויסו מחליפות לחלק מצוות הגן בעקבות המקרה"

הילדים סיפרו על התנהגות בעייתית מצד צוות הגן // צילום: GettyImages

מספר הורים שתלו מכשיר הקלטה בגן שבו ילדיהם נמצאים השייך לעיריית רמת גן, זאת לאחר שהילדים סיפרו על התנהגות בעייתית מצד צוות הגן. כאשר ההורים שמעו את ההקלטות, הם נדהמו למשמע הצרחות, האיומים והתעללות הרגשית מילדהים מצד צוות הגן.

באחת ההקלטות נשמעת עובדות הגן אומרת לאחד הילדים: "אני עוד רגע שולחת אותך על טיל". הילד ניסה לשוחח איתה והיא השיבה: "אני שואלת אותך? ביקשתי ממך לדבר? לא. אני לא רוצה שתדבר עכשיו!" היא מוסיפה ואומרת לילדים "תלמדו איך להתנהג, די".

עיריית רמת גן מסרה על כך: "אנו מגלים אפס סבלנות לכל סוג של התנהגות לא ראויה גם אם אינה פלילית כמו במקרה המדובר. במקרה הזה חשוב לדייק ולציין שראש העיר הפעיל מייד עם הפניה אליו את מנהלת האגף שהחלה לטפל ללא דיחוי בנושא באופן מקצועי, קפדני ויסודי".

עוד נמסר: "ראש העיר ומנהלת אגף החינוך נפגשו באופן אישי עם מספר הורים, הקשיבו להם בקשב רב ואף הסבירו להם את מהלך הדברים מול משרד החינוך להחלפת הגננת שהינה עובדת המשרד.

"חשוב לציין שאך ורק לטובת אמון ההורים ותחושתם הטובה כבר פעל והצליח האגף למרות משבר כוח האדם הארצי לגייס מחליפות לחלק מהצוות. הנושא מטופל באופן מחמיר ביותר ומפאת צנעת הפרט והליך משפטי בנדון אין לנו אפשרות לפרט".

משרד החינוך מסר: "המחוז יבצע בדיקה מקיפה מול הגננת לצורך בירור הטענות העולות מצד ההורים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר