"החברים שמחו בשבילי": בן ה-13 שיצא מהארון בפוסט מרגש מספר ל"ישראל היום" על התגובות

עידן פלג תלמיד כיתה ז' מגבעתיים שפרסם פוסט חושפני לאחר שהוקנט, דיבר עם "ישראל היום" • לדבריו, "הסביבה הקרובה מאוד תומכת בי" • על תזמון הפוסט אמר: "אנחנו נמצאים בפתחו של חודש הגאווה ולדעתי זה הזמן והבמה לפרסם את זה" • אימו: "ראיתי את זה בזמן שהוא היה בבית ספר; סומכת עליו במאה אחוז, אני מפוצצת בהודעות מחברות שלי"

הפוסט שריגש את הרשת. עידן פלג, תלמיד כיתה ז' מגבעתיים סיפר ברשת על מעשה בריונות שעבר לאחר שיצא מהארון. הרשת חיבקה אותו ובמהרה הפוסט שלו הגיע לעשרות אלפי צפיות ותגובות. בשיחה עם ישראל היום הוא אומר: "החברים מאוד שמחו והתרגשו בשבילי, הסביבה הקרובה מאוד תומכת בי".

הנער שיתף כי במשך תקופה הקניטו אותו על כך שהוא הומו, וסיפר כי אחת הסיבות לכך שבחר להיחשף הוא השיח נגד להט"ב בתקופה האחרונה, "אנחנו גם נמצאים בפתחו של חודש הגאווה ולדעתי זה הזמן והבמה לפרסם את זה. חשוב לי לומר שזה לא משנה מה הנטייה המינית של אדם".

קרן, אימו של עידן, סיפרה כי לא התייעץ איתה לפני שהעלה את הפוסט אך היא תומכת בו תמיכה מלאה: "ראיתי את זה בזמן שהוא היה בבית ספר. הוא ילד שיודע לדבר על דברים, מספיק בטוח בעצמו ואני סומכת עליו במאה אחוז שאם הוא מרגיש, יכול, ורוצה לשתף בתפוצה נרחבת, אין לי שום בעיה עם זה. אני מכירה את הילד שלי, תומכת בו ואוהבת אותו".

עוד היא מגלה: "הוא אף פעם לא היה צריך לצאת מהארון בפני, זה היה לי ברור מאז שהוא תינוק, כמה שזה נשמע מפתיע. אני בשוק מהתגובות, אני מפוצצת בהודעות מחברות שלי שלא דיברתי איתן המון זמן. הן שולחות לי הודעות – מאז שזה עלה החל מבול של תגובות מחבקות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר