אבי מעוז חוזר למשרד החינוך | צילום: גדעון מרקוביץ'

עוד עזיבה במשרד החינוך: יו"ר המזכירות הפדגוגית פורשת

ד"ר קרן רז-נצר עוזבת את תפקידה כמה שבועות בלבד לאחר שנכנסה אליו במסגרת מינוי זמני • ייתכן כי השר קיש ימנה במקומה איש אמונו

יו"ר המזכירות הפדגוגית במשרד החינוך, ד"ר קרן רז נצר, ביקשה לסיים את תפקידה במשרד החינוך זמן קצר לאחר שנכנסה אליו. מדובר בתפקיד השלישי בחשיבותו במשרד החינוך שכן המזכרות הפדגוגית אחראית לקביעת תוכנית הלימוד של משרד החינוך.

לא מדובר בעזיבה שמטלטלת את משרד החינוך, שכן רז-נצר עוזבת את תפקידה כמה שבועות בלבד לאחר שנכנסה אליו במינוי זמני. היא מונתה לתפקיד על ידי המנכ"לית הקודמת דלית שטואבר, כשעד לאחרונה הייתה בתפקיד ד"ר מירי שליסל, שכיהנה בו משנת 2018.

מדובר בתפקיד רגיש מאוד, משום ששרי החינוך בחרו להביא אליו את אנשי אמונם. בעקבות ההחלטה, ההערכה היא ששר החינוך, יואב קיש, יביא לתפקיד איש מקצוע אחר, ובמקביל נשקלת האפשרות למנות לתפקיד איש מקצוע מתוך המשרד.

מנכ"לית משרד החינוך, דלית שטאובר, הודיעה כבר לפני כשבועיים על התפטרותה. שטאובר היא מקורבת של גדעון סער ועבדה תחת חברת מפלגתו, שרת החינוך היוצאת, יפעת שאשא-ביטון.

ממשרד החינוך נמסר: "יו"ר המזכירות הפדגוגית, ד"ר קרן רז-נצר הודיעה הבוקר לשר החינוך, ח"כ יואב קיש, על בקשתה לסיים את תפקידה. הפגישה שהתקיימה הבוקר בלשכת השר הסתיימה ברוח טובה ובכבוד הדדי. שר החינוך ביקש להודות לד"ר רז-נצר על שירותה ותרומתה הרבה לחינוך תלמידי ותלמידות ישראל".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו