"איבדתי את החשק לחיות": בן 14 מבאר שבע ניסה לשים קץ לחייו בשל חרם

לטענת המשפחה, הנער ניסה להתאבד בעקבות חרם והתעללות קשים שעבר במוסד החינוכי שבו הוא לומד • במשרד החינוך עדיין בודקים את פרטי המקרה, ולשם כך הוקם צוות לשעת חירום שאמור להכין דו"ח ראשוני

ניסיון התאבדות, אילוסטרציה, צילום: iStock

תלמיד בן 14 מבאר שבע מאושפז הערב (ראשון) במצב קשה בביה"ח סורוקה, לאחר שניסה לשים קץ לחייו במהלך הלילה. משפחתו טוענת שעבר חרם והשאיר אחריו מכתב התאבדות.

לטענת משפחתו של הנער, הוא ניסה להתאבד בעקבות חרם והתעללות קשים שעבר במוסד החינוכי שבו הוא לומד. עם זאת, יש לציין כי במשרד החינוך עדיין בודקים את פרטי המקרה, ולשם כך הוקם צוות לשעת חירום שאמור להכין דו"ח ראשוני בשעות הקרובות בתקווה שזה ישפוך אור על המקרה.

משפחתו של הנער מחזיקה במכתב שכתב, "היי, אני לא יודע מה לכתוב, אבל אנסה. הסיבה שאני מתאבד, היא שאיבדתי את החשק לחיות". כתב שם. כאמור, במשרד החינוך עדיין בודקים את פרטי המקרה. מבדיקה שנערכה, עדיין יש הבדלי גרסאות בין משפחתו של הנער לבין עובדי המוסד החינוכי.

זו אינה הפעם הראשונה שבה תלמידים מוחרמים מנסים לשים קץ לחייהם, למרבה הצער היו מקרים שהסתיימו במוות. עבור תלמידים רבים, כאלו שעוברים חרם או שהם תלמידים "שקופים" יש חשש גדול מהחופש הגדול מאחר ודווקא בתקופה זו הם נותרים בודדים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר