צה"ל: 7 מחבלי חיזבאללה חוסלו תוך שהם נערכים לפגוע בכוחות בשטח

צה"ל זיהה חוליה שהעבירה אמצעי לחימה למבנה ששימש עמדת תצפית ותקיפה בדרום לבנון - וחיסל אותה מהאוויר בהכוונת יחידת אגוז

תקיפות צה"ל בדרום לבנון (ארכיון). צילום: רשתות

חיל האוויר בהכוונת כוחות יחידת אגוז, תקף וחיסל בשעות היום (שישי) שבעה מחבלי חיזבאללה שהעבירו אמצעי לחימה בסמוך למרחב הביטחוני בו פועלים כוחות צה"ל בדרום לבנון.

צה״ל חיסל 7 מחבלי חיזבאללה בדרום לבנון // דובר צה״ל

מדובר צה"ל נמסר כי המחבלים העבירו את אמצעי הלחימה לתוך מבנה במרחב אל-מנזלה, ששימש כעמדת לחימה ותצפית על הכוחות הישראלים הפועלים בשטח. המבנה פעלו שבו פעלו המחבלים שימש לצרכים צבאיים ונערכו לצורך פגיעה בכוחותינו.

עוד נמסר כי "פעילות המחבלים בעמדה, לצד הימצאות אמצעי הלחימה בתוכה, היוו איום על כוחותינו".

בצה"ל מדגישים כי לא יאפשרו "לארגון הטרור חיזבאללה לפגוע באזרחי מדינת ישראל ובכוחותיו, וימשיך לפעול להסרת איומים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר