ראאד אבראהים סלאמה אבו קיעאן. תושב חורה, נהרג היום (רביעי) ממבנה שקרס עליו ברצועת עזה, בשעה שביצע עבודות קבלן במקום מטעם משרד הביטחון.
דובר צה"ל מסר כי ראאד, שעובד בחברה קבלנית שמבצעת עבודות הנדסיות מטעם משרד הביטחון, נהרג בתאונה מבצעית. "עובד הקבלן הגיע לבצע עבודה כחלק מפעילות צה"ל וכוחות הביטחון ברצועת עזה, ונהרג כתוצאה מקריסת מבנה".
מצה"ל נמסר כי משפחתו עודכנה. צה"ל ומשרד הביטחון: "משתתפים בצער המשפחה".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
