"חייבת לכם לעד": אלמנתו של מג"ד 52 בהספד מצמרר על לוחמי החפ"ק שנפלו

אריאל ביטון בן שמחון, אלמנתו של דור, שכיהן כמג"ד 52 ונפל עם שלושת לוחמיו בלבנון, ספדה ללוחמי החפ"ק שלו • דור ישר סיפר ללא טיפת ספק שמדובר בחבורה של לוחמים אמיצים ומדהימים ושהוא מרגיש בטוח להילחם איתם. נרגעתי. ידעתי שיש מי ששומר עליו

סא"ל דור בן שמחון עם קבלת תפקיד הפיקוד: "שליחות אדירה". צילום: .

אריאל ביטון בן שמחון, אלמנתו של דור גדליה בן שמחון, מפקד גדוד 52 בחטיבה 401 של חיל השריון, שנפל לצד שלושת לוחמי החפ"ק שלו בקרב בדרום לבנון בשבוע שעבר, פרסמה אמש (שלישי) פוסט מצמרר ברשתות החברתיות בו היא סופדת לשלושת הלוחמים שליוו את בעלה. 

"חפ״ק מג״ד. חפ״ק מג״ד נבחר בקפידה, לא כל אחד יכול להיות חלק מהצוות הזה. חיי המג״ד תלויים בו, לרוב, זה הטנק המוביל, פורץ הדרך. דור קיבל חפ״ק מהמג״ד הקודם. אני זוכרת שביום הכניסה שלו לתפקיד התעכבתי איתו על הנושא הזה ושאלתי אותו - מי החפ״ק שלך? אתה מרגיש טוב איתם? הם צוות ראוי לקרב? דור ישר סיפר ללא טיפת ספק שמדובר בחבורה של לוחמים אמיצים ומדהימים ושהוא מרגיש בטוח להילחם איתם. נרגעתי. ידעתי שיש מי ששומר עליו, מי שיקריבו את חייהם למענו. צוות טנק. זה כוח שאין שני לו", כתבה אריאל. 

. סא"ל דור בן שמחון, צילום: דובר צה"ל

עוד הוסיפה: "היה לי חלום בעבר לעשות הסבת מקצוע כשפתחו את פלוגת הטנקים של הלוחמות. החלום עוד לא התגשם. אבל עדיין בעיני, זאת מכונת המלחמה הכי מרשימה שיש. אני מאוהבת בשריון. כל כך רציתי להרגיש את הפיקוד על טנק עם צוות משלי. לשמחתי דור זכה לזה לא מעט פעמים. סמ״ר נווה חבשוש, סמ״ר יואב קליין, סמ״ר ליאב כבביה לצערי אוסיף - זכרם לברכה

תודה שהייתם הצוות של בעלי, אתם ראויים, אתם לא פחות חשובים ממנו. אצלנו הדרגה לא מעידה על חשיבות האדם. אתם עולם ומלואו שהלך יחד עם בעלי והכאב הזה הוא כל כך גדול". 

נוה חבשוש, צילום: דובר צה"ל
רס"ל ניר בן ארי וסמ"ר יואב קליין נפלו בקרב בדרום לבנון, צילום: דובר צה"ל

"אני מודה על כך שרגעיו האחרונים של בעלי היו בחברתכם ובטוחה שהיו לא מעט נזיפות, אבל גם לא מעט צחוקים. בעלי לא מתפשר על אף אחד לידו. וכנראה שהייתם לרוחו. אני בטוחה שהצער הכי גדול שדור אולי חווה עכשיו זה שהלכתם יחד איתו. אני יודעת שהוא היה רוצה למות בלעדיכם. ועל כך אני מאוד מצטערת", הוסיפה. 

"אני רוצה לשתף אתכם שאחת השאלות הקשות ששאלתי את עצמי במשך השעות הראשונות היא - האם לערוך הלוויה בלעדיכם? האינסטינקט הראשוני שלי היה לחכות לכם. מהרגע שהודיעו לי, שיגעתי את המפקדים שלי ב-מה מצב הפינוי. לא הייתי שלמה עם ההחלטה להיפרד מבעלי כשאתם רחוקים ממנו מידי. לצערי לא הכרנו, לא הספקתי להכיר כמעט אף אחד מהגדוד, אבל אתכם אזכור לעד, ואהיה חייבת לכם לעד. מעריכה ואוהבת אתכם גם מבלי להכיר אתכם, ומחכה לפגוש את משפחותיכם", סיימה אריאל את דבריה. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר