בין ההריסות, עם ידיים מורמות: תיעודים חדשים מהמצוד אחר מחבלי חמאס
כוחות הקרב של חטיבת הנח"ל וחטיבת גולני, בשיתוף לוחמי יהל"ם ואוגדת עזה, פועלים בריכוז מאמץ במרחב רפיח • דובר צה"ל: "בשבוע האחרון חוסלו יותר מ-40 מחבלים במרחב התוואי" • תיעודים חדשים מהמצוד
המאמץ במזרח רפיח נמשך:במהלך 40 הימים האחרונים, כוחות צוות הקרב של חטיבת הנח״ל וחטיבת גולני בשיתוף לוחמי יהל״ם ובפיקוד אוגדת עזה (143), פועלים בריכוז מאמץ במרחב מזרח רפיח, במטרה להשמיד את התוואים התת-קרקעיים שנותרו במרחב ולהביא להכרעת המחבלים השוהים בהם.
תיעוד: יצאו מתוך המנהרה - ונעצרו // דובר צה"ל
דובר צה"ל מסר כי "בשבוע האחרון חוסלו יותר מ-40 מחבלים במרחב התוואי". בנוסף, הושמדו במרחב עשרות פירים ותשתיות טרור בעל ובתת-קרקע.
כוחות צה״ל בפיקוד הדרום פרוסים במרחב בהתאם להסכם וימשיכו לפעול להסרת כל איום מיידי על תושבי הנגב המערבי.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
![[object Object]](/wp-content/uploads/2024/05/15/06/whatsapp-israelhayom-m-150-.gif)