"מצבי טוב": הג'יאהד האיסלאמי פרסם אות חיים נוסף של החטוף אלכס טרופנוב

טרופנוב נמצא יותר מ-236 ימים בשבי ארגון הטרור • מוקדם יותר השבוע, הופיע אות חיים ראשון ממנו וכעת הוא סיפר באריכות על מה שעובר עליו • בכיר בחמאס אמר היום (חמישי) לערוץ "א-שרק" הסעודי כי בארגון הטרור מסרבים לחזור למשא ומתן על עסקת חטופים לפני הפסקת הפעולות הצבאיות

תמונה מתוך הסרטון של אלכס טרופנוב . צילום: רשתות ערביות

הג'יהאד האסלאמי פרסם היום (חמישי) סרטון נוסף עם החטוף, אלכס טרופנוב, הנמצא יותר מ-236 ימים בשבי ארגון הטרור.אלכס, חברתו, אמו וסבתו נחטפו ב-7 באוקטובר מקיבוץ ניר עוז. מוקדם יותר השבוע, הופיע אות חיים ראשון מטופרנוב, וכעת הוא סיפר באריכות על מה שעובר עליו. בתיעוד הדגיש אלכס כי מצבו טוב ו"מתייחסים אליו יפה".

ללא קריט

"שמי אלכס טרופנוב. כמו שהבטחתי לכם, אני רוצה להעביר לכם מסר. דבר ראשון אני רוצה להגיד שמצבי טוב ואני בריא", אמר אלכס בפתח הסרטון. בהמשך לכך, הוא העביר מספר של מסרים, שככל הנראה הוכתבו על ידי ארגון הטרור, שכללו האשמות נגד צה"ל וממשלת ישראל. בין היתר, הוא אמר שהלחץ הצבאי לא מסייע לעסקת חטופים.

טרופנוב ביקש להמשיך להפגין למענו כדי לעזור לו ולשאר החטופים לחזור הביתה בריאים ושלמים. כמו כן, הוא נאלץ לקרוא למפגינים לפתוח את רשת "אל-ג'זירה" כי היא "השמיעה את קולנו".

"אני רוצה לחזור הביתה לאמא שלי, לאבא שלי, לחברה שלי. אני רוצה להמשיך לחיות את החיים שהיו לי פעם. לא עשיתי שום דבר רע שמגיע לי להיות פה אסיר. כל מה שעשיתי הוא להיות במקום הנכון ובזמן הלא נכון", הוסיף טרופנוב, "אמא ואבא, אני רוצה לפנות אליכם. כרגע מצבי טוב. אני בריא ומתייחסים אליי יפה. אבל אני מבקש מכם גם כשהמצב עכשיו לא ברור וגם אם הנורא מכל יקרה, בבקשה תמשיכו בחיים ותשמרו על אופטימיות. תשמרו על עצמכם ותמשיכו בחיים לא משנה מה".

סשה טרופנוב עם בת זוגו, צילום: באדיבות המשפחה

בינתיים, בכיר בחמאס אמר היום (חמישי) לערוץ "א-שרק" הסעודי כי בארגון הטרור מסרבים לחזור למשא ומתן על עסקת חטופים לפני הפסקת הפעולות הצבאיות. לדבריו, המתווכים קיבלו את ההצעה החדשה של ישראל, אבל חמאס הודיע להם שהוא לא יקבל אותה. הוא הוסיף כי הם "לא מצפים לאף הצעה רצינית מנתניהו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר