שלושה לוחמים נפלו בקרבות ברצועת עזה מפיצוץ מטען ברפיח

הלוחמים נפגעו כתוצאה מפיצוץ מטען במבנה ממולכד • באירוע נפילתם נפצעו באורח קשה קצין לוחם ושני לוחמים נוספים מגדוד 50 בחטיבת הנח"ל , משפחותיהם עודכנו • מוקדם יותר היום, לוחם מהיחידה הרב-ממדית נפצע באורח קשה בקרב בצפון רצועת עזה

שלושה לוחמים נפלו בקרבות ברצועת עזה. צילום: ללא קרדיט

הותר לפרסום: סמ״ר אמיר גלילוב (20) משמשית שבעמק יזרעאל, סמ״ר אורי בר אור (21) ממדרשת בן גוריון וסמ״ר עידו אפל (21) מצופר שבערבה נפלו בקרבות ברצועת עזה בפיצוץ מטען במבנה ממולכד.

באירוע נפילתם נפצעו באורח קשה קצין לוחם ושני לוחמים נוספים מגדוד 50, חטיבת הנח״ל. באותו אירוע נפצעו גם קצין ולוחם באורח בינוני. הקצין והלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים ומשפחותיהם עודכנו. מוקדם יותר היום, לוחם מהיחידה הרב-ממדית נפצע באורח קשה בקרב בצפון רצועת עזה.

לוחמים בעזה, אילוסטרציה, צילום: דובר צה"ל

באירוע נוסף שהתרחש אתמול, קצין לוחם מגדוד 614, ולוחם נוסף מגדוד 614, נפצעו באורח קשה בקרב בצפון רצועת עזה. השניים נפצעו כתוצאה מהיתקלות עם מחבלים.

באירוע בו נפצע קשה לוחם מיחידת יהל״ם, נפצעו שלושה לוחמים באורח קל ובינוני. הלוחמים נפגעו כתוצאה מפיר ממולכד. עוד מאתמול, לוחם מיחידת יהל״ם, חיל ההנדסה הקרבית נפצע באורח קשה בקרב בדרום רצועת עזה. 

סמ"ר אורי בר אור

אביו של אורי בר אור כתב פוסט: בצער עמוק וכאב אין קץ, מודיעים על פטירת בנינו הבכור, אורי בר אור, ברפיח הארורה הלילה.  הלוויה תהיה בשעה 18:00 בחלקת הקבר של מדרשת בן גוריון.

סמ"ר אורי בר אור, צילום: דובר צה"ל

בחודש נובמבר האחרון אימו של אורי העלתה פוסט בפייסבוק וכתבה " סוף סוף אחרי כמעט חודשיים! יצא לכמה שעות לארץ. שמור על עצמך ילד שלי". 

ערן דורון, ראש המועצה האזורית רמת הנגב: "הלב נשבר לרסיסים על נפילתו של אורי, בנם הבכור של נועה וקובי. אורי היה ילד מקסים, מהטובים ביותר, היה מדריך בתנועת הנוער והתנדב לשנת שירות ולאחר מכן לשירות משמעותי כלוחם. תמיד הפיץ אור וטוב סביבו. זאת אבדה גדולה למשפחתו, לחבריו, לקהילת מדרשת בן גוריון ולרמת הנגב כולה".

סמ"ר אמיר גלילוב

סמ"ר אמיר גלילוב משמשית. לאחר ההודעה על מותו משפחתו של אמיר גלילוב ביקשה לתרום איברים ולהציל חיים. בביה"ח סורוקה הונצלו קרניותיו של אמיר אשר יושתלו בחולים הממתינים למאור עיניים. אילנה אימו של אמיר: "אנחנו כואבים על האובדן העצום, אך גאים להיות המשפחה של הילד הכי טוב ונדיב עם לב הכי גדול, שגם במותו הצליח לעזור להציל חיים".

אמיר גלילוב, צילום: ללא

מעמק יזרעאל נמסר: תושבות ותושבי המועצה האזורית עמק יזרעאל, ראשת המועצה וקהילת עמק יזרעאל כולה, מרכינה ראש בעצב וכאב רב עם היוודע הבשורה הקשה על מותו של סמ"ר אמיר גלילוב, בן 20 משמשית, לוחם בגדוד 50 בחטיבת הנח"ל, שנפל בקרב בדרום רצועת עזה. בשעה קשה זו נבקש לחבק ולחזק את משפחת גלילוב היקרה ואת קהילת שמשית כולה ולהשתתף בצערן העמוק.

בית ספר "העמק המערבי": משפחת העמק המערבי כואבת את נפילתו של סמ"ר אמיר גלילוב משמשית, בוגר מחזור ס׳ בעמק המערבי, לוחם בגדוד 50 של הנח״ל, שנפל בקרב בדרום רצועת עזה. אנחנו מחבקים את משפחת גלילוב היקרה, ההורים אילנה ודוד והאחיות בר ועינת ושולחים חיזוקים בשעה קשה זו. יהי זכרו ברוך.

סמ"ר עידו אפל

סמ"ר עידו אפל הוא הבן השלישי ממושב צופר שבערבה שנופל במלחמה. 

סמ"ר עידו אפל, צילום: דובר צה"ל

בראיון לגלי צה"ל אמר אביו יגאל: "הנדימן שעושה את כל הדברים בכיף, והכל טוב כמובן, מוכשר, יצירתי, שנון, חד, מצחיק בטרוף, איש שיחה שידע לאסוף סביבו אנשים ואיכותיים, "ילד מדבר מכף רגל ועד ראש", אוהב כל דבר שמחוברים אליו גלגלים, ואני יכול להמשיך עכשיו שעות".

ממועצה אזורית חבל יבנה נמסר: "חברי קהילת המועצה האזורית חבל יבנה כואבים והמומים על נפילתו בקרב של סמ״ר עידו אפל הלילה בקרב בדרום רצועת עזה. עידו אפל מהיישוב צופר, הוא בנם של יגאל והדס, והנכד של חנה אפל. יגאל נולד וגדל בניר גלים, אח של יאיר אפל ושל חדווה אמסל תושבי המקום".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר