בלילה, מתוך ג'באליה: מאחורי הקלעים של חילוץ שלוש גופות החטופים

לפי צה"ל, בשטח פעלו כוחות שב"כ, כמו גם אוגדה 98, יהל"ם, יחידה 504 ויחידות מיוחדות בשב"כ ובאמ"ן • "בתחילת המבצע התנהלה לחימה עצימה במרחב" • השלושה נרצחו בעיקול מפלסים כבר ב-7 באוקטובר וגופותיהם הוחזקו ברצועה

אוריון הרננדס, מישל ניסנבאום וחנן יבלונקה. גופותיהם אותרו בצפון הרצועה והושבו לישראל. צילום: דובר צה"ל

לחימה עצימה ואיתור גופות החטופים: שעות לאחר מבצע החילוץ, הולכים ומתבררים הפרטים שמאחורי חילוץ גופותיהם של אוריון הרננדס ראדו, מישל ניסנבאום וחנן יבלונקה. לפי צה"ל, השלושה נרצחו בעיקול מפלסים כבר ב-7 באוקטובר וגופותיהם הוחזקו ברצועה. לאורך כל הזמן הזה לא ידעו בני המשפחות מה עלה בגורל יקיריהם.

הותר לפרסום: חולצו גופות החטופים אוריון הרננדס, מישל ניסנבאום וחנן יבלונקה, שנרצחו ב-7 באוקטובר // דובר צה"ל

לפי צה"ל, הגופות נמצאו במבצע חילוץ לילי בג'בליה. בשטח פעלו כוחות שב"כ, כמו גם אוגדה 98, יהל"ם, יחידה 504 ויחידות מיוחדות בשב"כ ובאמ"ן. לפי צה"ל, "בתחילת המבצע התנהלה לחימה עצימה במרחב". המידע שהתקבל בימים האחרונים הוא שסייע להגיע אל הגופות.

לוחמי צה"ל מתמרנים ברצועת עזה, צילום: דובר צה"ל

המידע על מציאת הגופות פורסם ברשת עוד לפני הודעת דובר צה"ל, כך שחלק מבני משפחות החטופים קיבלו את הבשורה המרה שלא על ידי נציגי הצבא. ראובן, אביו של חנן יבלונקה, סיפר: "קיבלתי 300 הודעות מחברים ששאלו אותי אם זה נכון, לא הבנתי על מה הם מדברים". בצה"ל מסרו: "אנו קוראים לציבור להימנע מהפצת שמועות וידיעות לא מבוססות ולהישמע להודעות הרשמיות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר