לאחר ההחלטה על העמקת הפעולה ברפיח: כ-14 רקטות נורו לעבר באר שבע: אישה נפצעה קל מרסיסים

שני מטחים נורו מוקדם יותר לעבר העיר, כאשר הראשון מביניהם פגע בגן שעשועים ובדירה בעיר • השיגור השני, בן תשע רקטות - יצא מרפיח • צה"ל השמיד את המתקנים מהם בוצע הירי בתגובה

0_i6jxPsGkjbFEmxYFqu נפילת חלקי מיירט בגן שעשועים בבאר שבע// השימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

לראשונה מאז דצמבר: שני מטחים, בהם 14 רקטות סך הכל נורו היום (שישי) לעבר באר שבע והסביבה וגרמו לפגיעה בגן שעשועים ובדירה בעיר, וכן הובילו לפציעה של אישה כבת 37 באורח קל, כתוצאה מרסיסים. 

רסיסי רקטה על מרפסת בבאר שבע, צילום: ללא קרדיט

הירי מגיע לאחר החלטת הקבינט על העמקת הפעולה ברפיח, כאשר תשעה מהשיגורים נורו מהעיר הדרומית. בתגובה, צה"ל תקף מהאוויר את המתקנים מהם נורו הרקטות ברפיח, והשמיד אותם. השמדת האתרים לוותה בפיצוצי משנה אשר העידו על הימצאות של אמצעי לחימה נוספים במקום. 

תיעוד נפילה בגן שעשועים בבאר שבע, צילום: השימוש נעשה לפי סעיף 27' לחוק זכויות יוצרים

"ישבתי במרפסת. אשתי צעקה אזעקה ונכנסנו לממ"ד. הבית נפגע. נשבר החלון הראשי של המרפסת. גם התקרה בסלון נפגעה", סיפר אושר לוי, תושב העיר באר שבע. יובל לוי, אחותו, סיפרה כי "הייתה תחושה של בלבול. הרבה זמן לא שמענו אזעקה. הרגשות מעורבבים. יש תחושה של פחד. כשהבית של אחי נפגע מיד הגענו אליו ועזרנו לו לפנות את הרסיסים. כל הבית נפגע. שניה לפני שהשבת נכנסת. התחושות קשוחות. זה פחד שלא נגמר ורודף אותנו. אנחנו במלחמה שאין לה סוף".

שריפה כתוצאה מהמטח לקריית שמונה, צילום: דוברות כבאות והצלה

גם בחזית הצפונית נרשמו אחר הצהריים לא רגועים: יותר מ-35 רקטות שוגרו מלבנון לעבר קריית שמונה במספר מטחים לאורך שעות אחר הצהריים. רכב נפגע בעיר וכן מספר רקטות נפלו בשטחים פתוחים וגרמו לשריפות לאורך כביש 90. חיזבאללה אישר בהודעה כי שיגר קטיושות לקריית שמונה. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר