"אדם עם לב זהב": הובא למנוחות סמ״ר חיים סבח, שנפל בפעילות מבצעית בצפון

סבח, בן 20, מחולון, לוחם בגדוד 869, נפל כתוצאה מפגיעת ירי תמ"ס ששוגר משטח לבנון • הוא הותיר אחריו הורים ושתי אחיות גדולות • חבריו לגדוד ספדו לו: "היה דמות ומופת ללוחמים בערכים, ברוח הלחימה שלו ובמידותיו"

הלווייתו של סמ"ר תמיר סבח // צילום משה בן שמחון

אלפים הגיעו היום (חמישי) לבית העלמין הצבאי בחולון על מנת ללוות בדרכו האחרונה את סמ״ר חיים סבח בן 20 ותושב העיר,לוחם בגדוד 869, עוצבת הגליל, שנפל במהלך פעילות מבצעית בצפון.

חיים ששירת תחילה בתפקיד עורפי אך ביקש לעבור לתפקיד משמעותי יותר, הוא בוגר תיכון קריית שרת בעיר אשר 12 מבוגריו נפלו ונרצחו מאז שבעה באוקטובר. הוא השאיר אחריו הורים ושתי אחיות גדולות.

סמ"ר חיים סבח, צילום: דובר צה"ל, אורן בן חקון

"אל תשכחו את החיוך וטוב הלב של חיים", ספד לו אבי שמעון, שהיה מחנכו בתיכון. "חיים היה בן אדם עם לב זהב, ילד טוב, ראו את זה כבר מהפעמים הראשונות שנפגשנו, ראו את זה בעיניים ובחיוך שלו, היה ילד ותלמיד סקרן, עם שמחת חיים ומרץ, תמיד נותן יד, אכפתי ומציע לעזור, ודואג לאחרים. החיוך שלו הדביק את כולנו".

סבו של חיים סבח בהלווייתו, צילום: יוסי זליגר

ראש העיר חולון שי קינן ספד לו: ״העיר חולון כואבת את נפילתו של סמ״ר חיים סבח, תושב העיר. חיים למד במגמת הנדסת תוכנה בבית הספר קריית-שרת והקפיד לשמור על קשרים חמים עם צוות בית הספר גם לאחר סיום לימודיו. הוא קיבל תעודת הצטיינות ממפקד עוצבת הגליל על פעילותו במלחמת חרבות ברזל. חיים אהב לעסוק בספורט, לטייל ולבלות עם חבריו שאהבו אותו מאוד. היה אדם צנוע, סקרן, בטוח בעצמו, מלא בערכים טובים ובשמחת חיים שאפיינה אותו".

סמ״ר חיים סבח, צילום: ללא

חיים נפל כתוצאה מפגיעת ירי תמ"ס ששוגר משטח לבנון. באירוע נפצע חייל צה״ל נוסף באורח קל, החייל פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ומשפחתו עודכנה.

משפחתו של סמ"ר חיים סבח במהלך הלווייתו, צילום: יוסי זליגר

חבריו הלוחמים בגדוד האיסוף הקרבי מספרים: "חיים היה ילד יפה מבפנים ומבחוץ. תמיד היה הולך עם חיוך, היה חברותי ומצחיק ונעים הליכות. הוא אהב את המקצוע, הוא רצה להיות מפקד בהכשרות אבל אמר שקודם לכן עליו לעשות את ההכי טוב שלו במבצעי. בקו הוא היה סמל ותפקד גם כמפק"צ (מפקד צוות) בפעילויות. בפעילות שבה הוא נפל הוא תפקד כמפק"צ. חיים היה דמות ומופת ללוחמים: בערכים, ברוח הלחימה שלו ובמידותיו. יהי זכרו ברוך".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר