"שריף היה איש של מסורת, בנאדם ישר": נהג המשאית שנהרג מטיל נ"ט הותיר אחריו אישה ושני בנים

שריף סועאד, בן 35, עבד בחברת מנופים שהובילה והרכיבה בטונדות להקמת מכשול בהר דוב • טיל נ"ט פגע ישירות במשאית שלו בעת ששהה באזור • מנהלו ספד לו: "עובד מצטיין, אמין ומקצוען"

שריף סועאד . צילום: אייל מרגולין ג'יני

עצב גדול בכפר ראס אל-עין מהגליל לאחר הידיעה על מותו של שריף סועאד בן 35, נהג המשאית שנהרג הלילה (בין חמישי לשישי) מירי טיל נ"ט שפגע באופן ישיר במשאיתו. 

סועאד הותיר אחריו אישה ושני בנים קטנים בני 6 ו-7. עבד בחברת המנופים "המוביל החדש" יותר מחמש שנים ובתקופה האחרונה עלה עם המשאית שלו לגבול הצפון כדי להעביר בטונדות להרכבת המכשול שצה"ל מקים בהר דוב. 

עמדות שיגור, מבנה צבאי ותשתית טרור - צה״ל תקף יעדי חיזבאללה | דובר צה"ל

"סועאד היה עובד מצטיין, אמין ומקצוען. איש של מסורת, בנאדם ישר", סיפר מנהלו האישי, עלי אסאדי.   

האירוע הטרגי של סועד אירע סמוך לחצות. מחבלי חיזבאללה שיגרו שני טילים נגד טנקים לעבר שתי משאיות שביצעו עבודות תשתיות להקמת המכשול במרחב הר דב, באחת מהן נהג סוועאד - מותו נקבע במקום. בצבא בודקים כיצד המשאית שנסעה ללא אורות, התגלתה ע"י חיזבאללה.

 

"אמרתי לנהגים שזה הגורל שלנו במדינה ואנחנו חייבים להמשיך לשמור על הגזרה הצפונית מכל אוייב", אמר אסאדי וסיפר שסועד לא חשש להגיע לעבודות בהר דוב ותמיד עשה את עבודתו נאמנה. 

בחיזבאללה קיבלו אחריות על הפעולה ונימקו כי סמוך לחצות ביצעו מארב על כלי רכב ישראליים. בצה"ל השיבו בירי תותחים ותקפו עמדות חיזבאללה בלבנון בתגובה.

איברהים, דודו של שריף סוועאד שנהרג הלילה בהר דב: ״איבדנו אבא יקר ואיש משפחה יקר. אתמול בצהריים ראינו אותו בבית, וזו הייתה הפעם האחרונה. סמוך לשעה 3 בבוקר קיבלנו את הבשורה המרה. אבא צעיר שיצא לעבוד בשביל שיהיה אוכל לילדים, וחזר בשקית ניילון. עצוב מאוד, זה אובדן עצום, והגיע הזמן שזה יסתיים, חבל על החיים של הצעירים שלנו, וזה כלל לא משנה מאיזו דת או עדה״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר