הטרור הפסיכולוגי של חמאס נמשך: פורסם אות חיים מהחטוף הירש גולדברג-פולין

לאחר 201 ימים, ארגון הטרור מפרסם סרטון שבו נראה החטוף מדבר • הירש נחטף ממסיבת הנובה ותועד עולה לטנדר חמאס כשידו השמאלית קטועה • רק בשבוע שעבר נבחרה אימו לרשימת 100 המשפיעים של עיתון "הטיים"

החטוף הירש גולדברג-פולין בשבי חמאס. צילום: ללא

אות חיים ראשון אחרי 201 ימים: ארגון הטרור חמאס פרסם היום (רביעי) סרטון ראשון, בן כמה דקות, שבו מדבר החטוף הירש גולדברג-פולין, בן ה-23 שנחטף ממסיבת הנובה ב-7 באוקטובר. בעת חטיפתו, הוא תועד עולה על טנדר מחבלים כאשר איבד את ידו השמאלית. בסרטון גולדברג פולין אמנם מציין שהוא נמצא כ-200 ימים בשבי, אך לא ברור מתי צולם. זהו אות החיים הראשון שמקבלת משפחת גולדברג פולין על בנה. 

בחרנו ב"ישראל היום" לא לפרסם את דבריו של גולדברג-פולין כפי שנאמרו על ידיו בסרטון. זאת מאחר שככל הנראה הם הוכתבו לו על ידי שוביו למטרות טרור פסיכולוגי ולתעמולה.

אמו של החטוף הירש גולדברג-פולין בעצרת למען שחרור החטופים בכיכר ספרא בירושלים, צילום: אורן בן חקון

רק בשבוע שעבר, נבחרה אמו של הירש, רייצ'ל גולדברג-פולין, לאחת מ-100 המשפיעים של עיתון ה"טיימס" האמריקני. על הבחירה בה נכתב בעיתון: "בעיתון נכתב: "בתקווה לראות את בנה שוב, הפכה רייצ'ל לאחד הקולות המשמעותיים ביותר עבור החטופים הישראלים. היא נפגשה עם עשרות מנהיגי עולם, כולל הנשיא ביידן (בנה אזרח אמריקני), היא פנתה לאו"ם בניו יורק ובז'נבה, והיא אפילו זכתה לפגישה עם האפיפיור". 

משפחתו של החטוף הירש צפתה בסרטון. לאחר מכן, מטה משפחות החטופים פרסמו הודעה בה נכתב "133 חטופים ישראלים נמצאים בשבי חמאס כבר למעלה מ-200 ימים. זעקתו של הירש, היא זעקתם של כל החטופים - הזמן שלהם נגמר! למדינת ישראל אין עוד זמן לבזבז, יש לשים את החטופים בראש, בלעדיהם למדינת ישראל לא תהיה תקומה ולא יהיה ניצחון. יש להחזיר את כולם הביתה-החיים לשיקום, הנרצחים לקבורה בכבוד".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר