גלנט: "פעילות 'נצח יהודה' מתבצעת על פי החוק הבינלאומי, הטלת סנקציות - בכייה לדורות"

את הדברים אמר שר הביטחון בשיחה עם הרמטכ"ל על רקע האפשרות לסנקציות על הגדוד • "כל אירוע החורג מהנהלים מטופל בהתאם" • כמו כן, השר צפוי לשוחח עם מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן

גדוד 'נצח יהודה' בפעילות התקפית במרחב בית חאנון// דובר צה"ל

״פעילות הגדוד מתבצעת בהתאם לערכי צה"ל ועל פי החוק הבינלאומי, וכל אירוע החורג מהנהלים מטופל בהתאם": כך אמר הערב (ראשון) שר הביטחון יואב גלנט במהלך דיון עם הרמטכ״ל רב אלוף הרצי הלוי, בנוגע להחלטה המסתמנת להטיל סנקציות על גדוד ״נצח יהודה״

שר הביטחון גלנט., צילום: גדעון מרקוביץ'

כל ניסיון להטיל דופי כלפי יחידה שלמה, מטיל צל כבד על עשייתו של צה״ל להגנת אזרחי ישראל וסיכול גורמי הטרור", אמר שר הביטחון.  "פגיעה בגדוד אחד היא פגיעה בכל מערכת הביטחון - זו לא הדרך לנהוג עם שותפים וחברים לדרך״.

״מפקדי ולוחמי גדוד נצח יהודה פועלים בחזית הלחימה - מפרוץ המלחמה הם פעלו להרחקת כוחות חיזבאללה בגבול הצפון, לסיכול גורמי הטרור ביהודה ושומרון ובימים אלו פועלים לפירוק חטיבות החמאס ברצועת עזה, תוך סיכון חיים וחתירה למגע נגד האויב"

גלנט בביקור בגדוד "נצח יהודה", צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

בנוסף לשיחה עם הרמטכ"ל, שר הביטחון שוחח עם שגריר ארה״ב בישראל ג׳ק לו וצפוי לשוחח עם מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן.

"בימים אלה ידידנו ואויבנו בוחנים את הקשר בין ישראל לארה״ב יותר מתמיד- אני מצפה מהממשל האמריקני לחזור בו מכוונתו להטיל סנקציות על גדוד נצח יהודה, זו עלולה להיות בכייה לדורות ולפתוח פתח מסוכן לפעולות מסוג זה״, אמר לסיום. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר