פיגוע בבנימין: מטען התפוצץ על ישראלי שניסה להוריד דגל פלשתיני

האירוע התרחש בין כוכב השחר למלאכי השלום על ציר אלון • הפצוע, תושב מזרח בנימין בן 28, מוגדר במצב קל עם עם רסיסים בידיים • הוא טופל במקום והמשיך בנסיעה לבחירתו

מתיישב נפצע קל בזמן שניסה להוריד דגל אש״ף סמוך לבנימין, ומטען התפוצץ עליו // השימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

פצוע קל קל בפיגוע שאירע בבנימין הבוקר (ראשון) בין כוכב השחר למלאכי השלום על ציר אלון. מפרטים ראשוניים, אזרח ישראלי ניסה להוריד דגל פלשתיני והתפוצץ עליו מטען.

הפצוע, תושב מזרח בנימין בן 28, מוגדר במצב קל עם עם רסיסים בידיים. הוא טופל במקום וסירב סירב להתפנות להמשך בדיקות וטיפול בבית החולים למרות המלצות הצוותים הרפואיים. בתיעוד מזירה הוא נראה כשהוא בועט בדגל, אז המטען התפוצץ.

זירת הפיגוע בבנימין, צילום: TPS

פראמדיק מד"א נדב טייב סיפר: "חברנו עם הפצוע סמוך לכוכב השחר כשהוא בהכרה מלאה וסובל מחבלות קלות בגפיים. יחד עם כוח רפואה של הצבא הענקנו לו טיפול רפואי כשמצבו קל".

בכוכב השחר זעמו: "רק שבוע אחרי הרצח של בנימין אחימאיר, ושוב נסיון לרצח באותו אזור, הפעם באמצעות זירת מטענים משולבת. דרום לבנון בלב הארץ. מתי יפנימו קברניטי המדינה שמחבלי דעא"ש-יו"ש אינם שונים ממחבלי דעא"ש- חמאס? די להפקרות הבטחונית! אנו דורשים מראש הממשלה, שר הבטחון, ממשלת ישראל ואלוף הפיקוד - האזרחים אינם צריכים להיות השכפ"ץ! די להכלה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר