"אנחנו אנשי מוחמד דף": לאור יום - צעדת טרור של עשרות ילדים בכפר בורקה עם רובים דמויי M-16

הצעדה נערכה ברחוב המרכזי בכפר, כשהמסר שהעבירו הילדים המוסתים ברור: יש לשחוט את היהודים ברגע שתוכלו • בחודשים האחרונים עמדו תושבי הכפר מאחורי שורת פיגועים כנגד אזרחים וכוחות הביטחון • במטה "נלחמים על החיים" מאשימים את צה"ל ב"בלבול ואובדן ערכים" לאחר מעצר נער בן 15 מהיישוב יצהר באותו היום בו נערכה התהלוכה

בלב הכפר לאור יום: עשרות ילדים בבורקא בצעדה עם רובים דמויי M-16

ההסתה לטרור ברחבי הכפרים הערביים ביהודה ושומרון מתחילה מגיל צעיר. בלב הכפר בורקה בשומרון נערכה השבוע צעדת טרור בה השתתפו עשרות ילדים בתהלוכה בה נשמעו הקריאות: "אנחנו אנשי מוחמד דף" ו"תגידו לכלב השב"כ - בא זמן חילופי האש". 

הילדים הצועדים נשאו בידיהם רובים דמויי M-16 וקיימו את התהלוכה לאור יום בכפר הסמוך לחומש. המסר שהעבירו הילדים המוסתים המבקשים לחקות את מעשי חמאס בשבעה באוקטובר הוא ברור: יש לשחוט את היהודים ברגע שתוכלו. 

בכפר בורקה פועלת בחודשים האחרונים תשתית טרור עניפה שכבר הוציאה תחת ידיה שורת פיגועי מטענים ובקבוקי תבערה כנגד כוחות צה"ל ותושבים מחומש, בהם נפצעו מספר חיילים ותושב מפיצוץ מטענים על הכביש הראשי.

הכתובת לביקורת התושבים: אלוף הפיקוד

במטה "נלחמים על החיים" שמוביל את המחאות כנגד הטרור ביו"ש ממשיכים להאשים את אלוף הפיקוד יהודה פוקס בכך שלכאורה אינו עושה די כדי לעצור את המחבלים, בעודו ממשיך במעצרים המנהליים לישראלים.

אלוף פיקוד מרכז יהודה פוקס. בכתובת לטענות המתיישבים, צילום: דובר צה"ל

"נראה כאילו האלוף פוקס עושה כל שביכולתו להמחיש את רמת הבלבול ואובדן הערכים בה הוא שרוי. ממש באותו היום בו התרחשה צעדת ההסתה של המחבלים הצעירים, במרחק קילומטרים בודדים משם פשטו כוחות מג"ב ובלשי ימ"ר ש"י על הישוב יצהר ומסרו לידיו של נער בן 14 - תלמיד קטע ח' בישוב, צו הגבלה מנהלי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר