תקיפה מהאוויר במרחב ג'נין: כך חוסל הרוצח של מאיר תמרי ז"ל

כלי טיס של חיל האוויר יירט כלי רכב בו היו שני מחבלי ג'יהאד אסלאמי בכירים • במבצע חוסל אחמד ברכאת, שביצע את פיגוע הירי בחרמש במאי 2023, ונפגע מחמד חוואשין, מפקד תשתית הטרור של הגא״פ באזור

צפו בתיעוד: רגעי חיסול המחבלים בתקיפה אווירית בג'נין // השימוש בהתאם לסעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

במסגרת פעילות משותפת של צה"ל ושב"כ, כלי טיס של חיל האוויר תקף היום (רביעי) כלי רכב שבו היו שני מחבלי ג'יהאד אסלאמי בכירים במרחב ג׳נין, כך מסר דובר צה"ל. בתקיפה חוסל אחמד ברכאת, שביצע את פיגוע הירי בחרמש במאי 2023, שבו נרצח מאיר תמרי ז"ל, וכן הותקף מחמד חוואשין, מפקד תשתית הטרור של הגא״פ בג׳נין, לצד שני מחבלים נוספים. שני המחבלים שהותקפו קידמו גם בימים אלו פעולות טרור משמעותיות ופיגועים לעבר אזרחי ישראל.

תיעוד מהתקיפה מהאוויר בג'נין // דובר צה"ל

השניים עמדו מאחורי ניסיון הכנסת מפגע ללב ישראל, שסוכל ב-11 במרץ, והכווינו את פיגוע המטען שבוצע נגד כוחות צה״ל ב-8 במרץ, שבמהלכו נפצעו שבעה חיילים באזור צומת חומש.

מדובר בתקיפה ה-45 מהאוויר מתחילת המלחמה במחנות הפליטים ביו״ש. על פי נתוני צה"ל, כ-180 מחבלים חוסלו בגזרת חטיבת מנשה; כ-40 מבצעים ומאות עצורים יצאו לפועל במחנות הפליטים, במסגרתם נסרקו כ-3,500 בתים והוחרמו מאות כלי נשק.

המחוסלים בג'נין, צילום: רשתות ערביות
פעילות צה"ל במחנה הפליטים ג'נין, צילום: אי.פי.אי

"צה״ל ושב״כ ימשיכו לפעול להסרת כל איום וסיכול תשתיות טרור אשר פועלות להוצאת פיגועים רצחניים וכן יבוא בחשבון עם אלו אשר יפגעו באזרחי ישראל", נמסר מדובר צה"ל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר