טיל שיוט שנורה מתימן לעבר אילת נפל בכניסה לעיר

בצה"ל מאשרים כי בפעם השנייה השבוע נורו טילים לעבר העיר אילת • דובר צה"ל: טיל שיוט שהגיע מכיוון ים סוף נפל בשטח פתוח • אין נפגעים ולא נגרם נזק

תיעוד הנפילה בכניסה לעיר אילת

דובר צה"ל מאשר לפרסום כי בפעם השנייה השבוע נורו טילים לעבר העיר אילת. טיל אחד נפל בשטח פתוח וטילים נוספים יורטו לאחר שיגורם בים האדום.דובר צה"ל מאשר כי טיל שיוט שנורה מתימן לעבר העיר אילת ביום ראשון בלילה לא יורט, אלא נפל בכניסה לעיר.לטענת צה"ל הטיל היה במעקב אולם לא יורט בזמן וכמעט פגע באזור התיירות ובאחד מבתי המלון באילת.

דובר החות'ים בתימן, צילום: רשתות ערביות

בצה"ל החליטו לפתוח בחקירה לאחר שמערך ההגנה האווירית לא ירט טיל שיוט שנורה מתימן לעבר העיר אילת. בצה"ל מודים הערב כי הפיצוץ העצום שהתרחש ביום ראשון בשעה 23:02 בכניסה הצפונית לעיר אילת הוא כתוצאה מטיל שיוט ששוגר לעבר העיר אילת. הפיצוץ שנשמע היטב בקיבוצי וישובי הערבה ובעיר אילת גרם לתושבים להיכנס לממ"ד. לא הופעלה אזעקה. גורמים במערכת הביטחון מודים כי מדובר בתקלה. 


לפי דובר צה"ל, המטרה האווירית שנפלה צפונית לעיר אילת שלשום בלילה (א׳), הייתה טיל שיוט שהגיע מכיוון ים סוף ונפל בשטח במרחב פתוח. בצה"ל מציינים שהמטרה הייתה במעקב על ידי כוחות חיל האוויר. אין נפגעים ולא נגרם נזק.
בשל העובדה שהטיל לא יורט הוחלט לפתוח בחקירה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר