הקשר לחמאס נותר במשפחה: הוגש כתב אישום נגד אחותו של סאלח אל-ערורי

אישום חמור הוגש נגד דלאל סלימאן, אחותו של סלאח אל-עארורי, בכיר חמאס שחוסל בביירות, לאחר שהעבירה כסף רב לחמאס, הסיתה לטרור ותמכה בו • היא נעצרה בעיירה עארורה שבצפון רמאללה, כמו כן גם אחיותיה נעצרו בחשד לביצוע טרור בחודש שעבר

מבצע חשיפת ציר העברת כספי טרור ביו"ש (ארכיון) // דובר צה"ל

כחודש וחצי לאחר שאחיה חוסל בבירות, נעצרה אחותו של סאלח אל-ערורי: בסיומה של חקירה, שכללה פעילויות מודיעיניות ומבצעיות, שנוהלה באגף החקירות והמודיעין של מג"ב יו"ש, הוגש לפני כשבועיים כתב אישום נגד דלאל סלימאן. זאת מאחר שהיא העבירה כספי טרור, הסיתה ותמכה בו. 

על פי כתב האישום הנאשמת, דלאל סלימאן, העבירה בשנתיים האחרונות כסף רב לארגון הטרור חמאס. בעת שאחיה, סגן ראש הלשכה המדינית של הארגון או מי מטעמו, השתמשו בהם למטרות שונות. נוסף על כך, ב-7 באוקטובר התראיינה הנאשמת למספר כלי תקשורת בעודה משמיעה דברי הסתה ושמחה לנוכח הטבח האכזרי. ראיונותיה זכו לסיקור ולתהודה רבה בעולם.

פעילות למיגור הטרור ביו"ש, צילום: דובר צה"ל

בחודש ינואר האחרון, הודות להכוונה מודיעינית שהתקבלה בידי אגף החקירות ומודיעין של מג"ב יו"ש, עצרו כוחות מג״ב את הנאשמת בעיירה עארורה שבצפון רמאללה. היא הועלתה באחרונה לבית המשפט הצבאי יהודה, בין סעיפי האישום מצויים ביצוע שירות בעבור התאחדות בלתי מותרת, הסתה ותמיכה בארגון עוין. כזכור, צה"ל עצר בחודש שעבר את אחיותיו של סאלח אל-עארורי, דלאל ופאטמה, נעצרו בעיר אל-בירה ובעיירה עארורה שמצפון לרמאללה. כמו כן, לפני כחודש וחצי חוסל אחיהן, סאלח אל-ערורי, בתקיפה ישראלית בביירות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר