צה"ל מרחיב את הלחימה: כוחות אוגדה 99 איתרו אמל"ח בגן ילדים ובניין ממולכד

צוות קרב של חטיבה 179 זיהה פעילות של מחבלים בסמוך למבנה מופלל • על סמך מודיעין מוקדם וההבנה המבצעית של המפקדים בשטח הוחלט לירות פגז לעבר הבניין • כתוצאה מהירי נוצרו פיצוצי משנה אשר העידו כי אכן היה ממולכד ושימש את חמאס למטרה מבצעית

תיעוד: מציאת אמצעי לחימה בגן-ילדים על-ידי לוחמי צוות הקרב של חטיבה 646 // דובר צה"ל

במסגרת הרחבת לחימת כוחות צה"ל למרחבים נוספים ברצועת עזה איתרו היום (שני) לוחמי אוגדה 99 אמצעי לחימה בגן-ילדים, ובניין ממולכד. לוחמי צוות הקרב של חטיבה 646 איתרו במרחב אמצעי לחימה רבים בגן ילדים.

פגז RPG בגן ילדים, צילום: // דובר צה"ל

בנוסף, במהלך סריקות שנערכו במרחב, זיהו לוחמי צוות הקרב של חטיבה 179 פעילות של מחבלים בסמוך למבנה מופלל. על בסיס מידע מודיעיני לפיו סביבת המבנה ממולכדת, ועל סמך ההבנה המבצעית של המפקדים בשטח, הוחלט לירות פגז לעבר הבניין. כתוצאה מהירי נוצרו פיצוצי משנה של הבניין, אשר העידו כי אכן היה ממולכד ושימש את ארגון הטרור חמאס למטרה מבצעית.

חימוש רב בין מתקני המשחקים, צילום: // דובר צה"ל

בשבועיים האחרונים, בהם נלחמים לוחמי אוגדה 99 במרכז רצועת עזה חיסלו הצוותים מחבלים רבים, השמידו מעל 100 פירים, איתרו מצבורי אמצעי לחימה של חמאס בהם נמצאו טילי RPG ותחמושת, והכווינו עשרות תקיפות אוויריות על מטרות טרור בסמוך לעיר עזה. בפעילותם, מבססים הלוחמים את האחיזה המבצעית במרחב הלחימה ובכך מאפשרים להרחיב את ההתקפה למקומות נוספים ומונעים מהאויב לחזור לעמדותיו.

000

מצורף תיעוד מירי הטנק של חטיבה 179 אל עבר הבניין הממולכד: https://bit.ly/3TKwNf8

מצורף תיעוד מלחימת צוות הקרב של חטיבת 179: https://bit.ly/3H1kt2l

מצורף תיעוד ממציאת אמצעי לחימה של לוחמי צוות הקרב של חטיבה 646 בגן ילדים: https://bit.ly/3vkgtaD

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר