"ג'ינג'י שלנו, תישאר לעד בליבנו": אוהד אשור נפל בקרב בעזה

אוהד, בן 23 מכפר יונה, נהרג מפיצוץ מטען במהלך היתקלות עם מחבלים • "כששאלנו אותו מה הוא הולך לעשות בצבא, הוא ענה 'רק קרבי' והשקיע באימוני כושר. הוא היה ילד רזה, בנה את עצמו ונהיה חזק"

אוהד אשור ז"ל. צילום: דוצ

אבל כבד בעיר כפר יונה על נפילתו בעזה של רס"ל (במיל') אוהד אשור בן 23. אוהד, לוחם בגדוד 6646 נפל אתמול (שבת) בקרב בדרום הרצועה עם לוחם נוסף, כאשר במהלך היתקלות עם מחבלים הופעל מטען לעבר הכוח.

מהעירייה נמסר: "כפר יונה מלאת צער וכואבת את מותו של רס״ל (במיל׳) אוהד אשור, בן 23, תושב עירנו, לוחם בגדוד 6646, עוצבת "שועלי מרום" (646), אשר נפל אתמול בקרב במרכז רצועת עזה.

"אוהד, בוגר בית הספר השש שנתי 'איש שלום', היה קפטן אהוב ומשמעותי בקבוצת הרובוטיקה BumbleB #3339, תמיד נכון לסייע בסבלנות ובהכלה והיה קרוי בחיבה 'הג'ינג'י שלנו'. מטובי בנינו. אנו מחבקים את המשפחה בשעתה הקשה ונמשיך ללוותה ולעמוד לרשותה בכל עת".

דובר צה"ל

שושי כחלון כידור, ראש עיריית כפר יונה, ספדה לו: "הכאב הוא נורא ובלתי נתפס. משפחת כפר יונה והעירייה, מחבקות ומאמצות לליבן את משפחת אשור האהובה, ואת ההורים מלי ודוד היקרים, עצובות יחד עימם על אובדן בנם אוהד ז"ל, שנפל במשמרת על הגנת המדינה, ותמשכנה לעטוף וללוות אותם".

אוהד למד בבית הספר "איש שלום" בעיר והיה קפטן קבוצת הרובוטיקה: "קבוצת הרובוטיקה BumbleB #3339 מרכינה ראש לזכרו של קפטן הקבוצה בעבר והבוגר רס"ל (במיל') אוהד אשור שנפל על הגנת המולדת. אוהד, ג'ינג'י שלנו, תישאר בליבנו לעד. יהי זכרך ברוך".

לוחמי צה"ל ברצועת עזה, הבוקר, צילום: אי.פי

רמי מראלי מקבוצת הרובוטיקה: "מיד כשאוהד שהצטרף לקבוצת הרובוטיקה בכיתה ז', הוא מאוד בלט, כוכב עולה. הילדים בכיתה ט' היו שואלים אותו איך לעשות דברים. הוא היה חונך בחיוך ובסופר מקצועיות. כששאלנו אותו מה הוא הולך לעשות בצבא, הוא ענה 'רק קרבי' והשקיע באימוני כושר. הוא היה ילד רזה, בנה את עצמו ונהיה חזק. גם אחרי השירות הוא הגיע לבקר ולעזור לקבוצה ולחנוך תלמידים. תמיד עם חיוך ומוכן לקחת על עצמו. יהי זכרו ברוך".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר