הותר לפרסום: ארבעה לוחמים נהרגו בקרבות בדרום הרצועה

רס"ל ליאב אלוש, רס"ר (מיל') איתן נאה ורס"ר (מיל') טל פיליבה נפלו בקרב בדרום רצועת עזה • רס״ל אוריה באייר, בן 20, ממעלות תרשיחא, לוחם ביחידת מגלן, נפטר מפצעיו

ארבעה לוחמים נפלו בקרבות ברצועת עזה

צה"ל התיר לפרסום הבוקר (שני) כי שלושה לוחמים נפלו בקרבות בדרום רצועת עזה, כתוצאה מפיצוץ מטען וירי לעבר הכוח. חייל נוסף נפטר מפצעיו לאחר שנפצע באורח קשה בשבוע שעבר בקרב בדרום הרצועה.

רב סמל אוריה באייר, בן 20, ממעלות תרשיחא, לוחם ביחידת מגלן, חטיבת הקומנדו, נפטר מפצעיו לאחר שנפצע באורח קשה ב-14.12.2023 בקרב בדרום רצועת עזה.

רס״ל אוריה באייר, צילום: דובר צה"ל

עיריית מעלות תרשיחא, שבה התגורר רב סמל באייר מסרה: "אנו משתתפים בצערה של משפחת באייר היקרה עם נפילתו בקרב בחזית הדרום של בן העיר מעלות תרשיחא, אוריה באייר ז"ל, לוחם יחידת מגל"ן, בן גדעון ונלי שיבדל"א, שנפל בקרב גבורה מול האויב המר בדרום הרצועה. קהילת העיר מעלות תרשיחא מחבקת את ההורים היקרים ואת משפחת המנוח בשעתם הקשה ושולחת את תנחומיה הכנים. מי יתן ולא תדעו עוד צער ודאבה".

רס"ל ליאב אלוש, בן 21, מגדרה, לוחם ביחידת דובדבן, חטיבת הקומנדו, נפל בקרב בדרום רצועת עזה.

רס"ל ליאב אלוש, צילום: רס"ל ליאב אלוש

ראש מועצת גדרה, יואל גמליאל, מסר כי: "ליאב גיבור ישראל היה מנהיג מלידה, בן למשפחה שהיא מלח הארץ, היה אהוב ובולט בסביבתו בזכות ערכיו ודמותו הכובשת. אבידה גדולה למושבה ולמדינת ישראל. אני וכלל קהילת גדרה המומים וכואבים את נפילתו. אנחנו שולחים תנחומים למשפחתו וליקיריו, תומכים בהם ומלווים אותם. יהי זכרו ברוך״.

רס"ר (מיל') איתן נאה, בן 26, מקיבוץ שדה אליהו, לוחם ביחידת דובדבן, חטיבת הקומנדו, נפל בקרב בדרום רצועת עזה.

רס"ר (מיל') איתן נאה, צילום: דובר צה"ל

רס"ר (מיל') טל פיליבה, בן 23, מרחובות, לוחם ביחידת יהל"ם, חיל ההנדסה הקרבית, נפל בקרב בדרום רצועת עזה.

רס"ר (מיל') טל פיליבה, צילום: דובר צה"ל

ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, פרסם הודעת אבל: "בשמי ובשם כל תושבי העיר רחובות, אנו מחבקים את משפחת פיליבה על האובדן הענק, ושולחים לה תנחומים מקרב לב".

עינב וקנין תומר, מורה בצוות קריית החינוך קציר, שבה למד רס"ר פיליבה, אמרה: "טל היה קסם מהלך. בן ואח נפלא וחבר מסור. ילד עם לב ענק שנכנס ללב של כל מי שהכיר אותו. בחור ערכי, רגיש ומפרגן שנהג בכל אחד ואחת בדרך ארץ. תלמיד מבריק ומצטיין שלא ויתר על הגיוס ליהל"ם ונלחם כדי להגיע לשם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר