אחרי 54 יום: משפחתו של אופיר צרפתי שנחטף לעזה עודכנה על הירצחו

חגג בפסטיבל "נובה" ברעים את יום הולדתו ה-27 • לפני שנחטף הספיק להציל את בת-זוגו וחברתה

אופיר צרפתי, יהיה זכרו ברוך. צילום: ללא קרדיט

משפחתו של אופיר צרפתי, בן 27, קיבלה היום (חמישי) הודעה על הירצחו - 54 ימים לאחר שהשתתף במסיבה ברעים ונחטף לעזה, בשבעה באוקטובר.

אופיר חגג בפסטיבל את יום הולדתו יחד עם בת-זוגו שובל, וחבריו הטובים. יום ההולדת נקטע באכזריות ואופיר נחטף לשבי החמאס - לפני שנחטף הספיק להציל את שובל ואת חברתה.

"לאחר 54 ימים הגיעה הבשורה המרה והלב מסרב להאמין, אנו שולחים את תנחומינו", נמסר מעיריית קריית אתא, מקום מגורי המשפחה.

הבשורה המרה התקבלה אצל בני משפחת צרפתי כשהם בבודפשט, הונגריה, כשהם מלווים את קבוצת הכדורגל "מכבי חיפה" - הקבוצה האהודה על אופיר - כחלק ממסע הסברה להשבת החטופים. אמש בשעות הערב הודיע הקונסול בבודפשט להנהלת הקבוצה כי יש להודיע למשפחה. נמסר כי המועדון העמיד לטובת משפחת צרפתי פסיכולוג ורופא, אשר בישרו את הדברים למשפחה.  

ממכבי חיפה נמסר: “מועדון כדורגל מכבי חיפה מרכין ראש עם היוודע דבר מותו של אוהד הקבוצה, אופיר צרפתי. לקראת המשחק מול "ראן" הוזמנו שתי משפחות של אוהדינו החטופים להצטרף לקבוצה למשחק בבודפשט - הוריו של אופיר, רחל וחנן, ומשפחה נוספת.

"שתי המשפחות היו חלק בלתי נפרד מהמשלחת ומכל פעילויות הקבוצה. לדאבון ליבנו, אמש הגיע לבית המלון נציג השגרירות ישראל בהונגריה, הקונסול, שמואל איתן, לבשר להורים את הבשורה המרה על מותו של אופיר. בשעות הקשות הללו, המועדון עטף את המשפחה, חיבק וניסה לחזק. מספר מאנשי הצוות של המועדון ליוו אותם.

בשעה לא פשוטה זו, משפחת מכבי חיפה משתתפת בצערה של משפחת צרפתי ומייחלים שלא יידעו עוד צער. אופיר ישאר בליבנו לעד. יהי זכרו ברוך”.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר