"הלב מסרב להאמין": סמל ינון תמיר נפל בקרב בעזה

משפחתו של לוחם הצנחנים בן ה-20 מפרדס חנה כרכור קיבלה אמש את הבשורה המרה על מותו • סבו, תא"ל במיל' יום-טוב תמיר, נפרד: "ראיתי הרבה מאוד נופלים - אבל זה שונה כשזה מגיע אליך הביתה"

סמל ינון תמיר, שנפל בקרבות בצפון רצועת עזה. צילום: דובר צה"ל

משפחתו של סמל ינון תמיר, לוחם צנחנים בגדוד 890, קיבלה אתמול (ראשון) את הבשורה המרה על נפילתו. ״הוא היה נשמה טובה, יפה תואר,״ סיפר בכאב הדוד רפי. "הוא היה חכם וכמה הפצרנו בו שינצל את זה וילך למשהו פחות קרבי, אבל הוא היה חדור מוטיבציה. הוא הלך למכינה קדם צבאית ברמת הגולן ואז שאף כל הזמן למצוא דרך להגיע לסיירת״. הדוד הוסיף: "ההורים הספיקו לראות אותו פעם אחת מתחילת המלחמה, לפני יותר מחודש וחצי כשיצאו אליו לצומת בית קמה".

מועצת פרדס חנה כרכור, בה התגורר הלוחם בן ה-20, נפרדה: "בצער רב אנו מודיעים על נפילתו של סמל ינון תמיר ז"ל, בן 20 מהמושבה. סמל ינון תמיר ז"ל, לוחם בגדוד 890, חטיבת הצנחנים נפל בקרבות בצפון רצועת עזה. המושבה כולה מרכינה ראש ומשתתפת באבלה הכבד מנשוא של המשפחה".

תא"ל במיל' יום טוב תמיר, סבו של ינון, שוחח הבוקר עם אמיר איבגי בגלי צה"ל וסיפר על נכדו: "ינון באמת היה משהו יוצא מן הכלל. הלב שבור. ראיתי הרבה מאוד נופלים מתחתיי, מצדיי ומעליי - אבל זה שונה כשזה מגיע אליך הביתה. בחיים לא חלמתי שאגיע לשיחה כזו, והנה זה קרה".

אורלי קסטן חברת משפחה נפרדה גם כן: "איך מסכמים בכמה משפטים ילד עולם ומלואו? זוכרת את היום שנולד ילד שכולו חיוך וטוב לב, קונדסון שובב עם מלא מלא חן. זכיתי לראות אותו גדל עקב בצד אגודל עם בני. שומעת את צחוקו המתגלגל. גדל להיות גבר יפה תואר, שהלב מסרב להאמין שאיננו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר