רב"ט נועה מרציאנו ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

גופתה של התצפיתנית נועה מרציאנו חולצה מעזה - והועברה לשטח ישראל

מידע ממוקד של השב"כ הוביל את כוח צה"ל לאיתור הגופה בסמוך לבית החולים שיפא • לאחר הליך זיהוי שבוצע על ידי גורמי רפואה ורבנות צבאיים, הודיעו נציגי צה"ל למשפחתה של נועה על כך שגופתה חולצה

הותר לפרסום: גופתה של חללת צה"ל, רב"ט נועה מרציאנו, חולצה על ידי כוח צה"ל מגדוד 603 של חטיבתי 7, ממבנה בסמוך לבית החולים שיפא ברצועת עזה לשטח מדינת ישראל. הפעולה נעשתה בזכות מידע מודיעיני ממוקד של שב"כ, שהכווין את כוחות צה"ל למיקומה המדויק של גופתה של נועה.

אימה של נועה מרציאנו שנחטפה ונרצחה מדברת לראשונה: "אין לי קבר לבכות עליו" \\ צילום: משה בן שמחון

לאחר הליך זיהוי, שבוצע על ידי גורמי רפואה ורבנות צבאיים, הודיעו אמש (חמישי) נציגי צה"ל למשפחתה של נועה, חללת צה"ל שנחטפה על ידי חמאס ב-7 באוקטובר, על כך שגופתה חולצה והוחזרה לשטח ישראל. 

מצה"ל נמסר: "המשימה הלאומית שעומדת לנגד עינינו היא איתור הנעדרים והשבת החטופים הביתה. צה״ל פועל באופן צמוד ובתיאום מלא עם הגופים הלאומיים והביטחוניים הרלוונטיים לצורך עמידה במשימות אלה, ולא נרפה עד להשלמתן".

"קשה לדבר עליה בלשון עבר"

רק אתמול, עדי, אמא של נועה זעקה את הכאב שלה על אובדן ביתה ואמרה "אין לי קבר לבכות עליו", וסיפרה על בתה: "קשה לדבר עליה בלשון עבר, היא הייתה ילדה של אור ואהבה עם עיניים טובות שמספקות סיפור של נתינה וחיוך שלא נגמר.

"היא הייתה בת מדהימה שהסבה לנו אושר, ילדה של ספרים ומוזיקה עם לב גדול שרואה רק את הטוב באנשים. היא הייתה אחות גדולה שטיפלה ודאגה לאחים שלה, תמיד סבלנית והקשיבה לכל הסיפורים של סבא וסבתא".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו