הותר לפרסום: החטופה יהודית וייס נרצחה בידי מחבלים בעזה

בפעולה של צה"ל במבנה במחנה שיפא, וייס אותרה ללא רוח חיים • ילדיה: "נלחמנו בכל דרך אפשרית, בשבילנו זה מאוחר מדי"

יהודית וייס ז"ל. צילום: ללא קרדיט

צה"ל התיר לפרסום: לאחר שנחטפה מבארי ב-7 באוקטובר, אותרה גופתה של החטופה יהודית וייס בפעולה של חטיבה 7 סמוך לבית חולים שיפא. וייס נרצחה בעזה על ידי מחבלים. ילדיה אמרו לכלי התקשורת הערב (חמישי): "רק קמנו מהאבל על שמוליק, בעלה של יהודית. נלחמנו בכל דרך אפשרית כדי להחזיר אותה הביתה. בשבילנו זה מאוחר מדי. חשוב לנו לתמוך בכל משפחות החטופים ולהגיד: תחזירו אותם עכשיו".

בנה של יהודית וייס במשלחת לארה"ב, השבוע // צילום: מערך החירום של צעירי חב״ד בראשות הרב אהרונוב

במבנה שבו נמצאה גופתה של וייס, אותר ציוד לחימה רב ואמצעי לחימה.​ בעלה של יהודית, שמוליק וייס ז"ל, הוגדר תחילה נעדר ורק אחרי שבועיים התברר כי נרצח באכזריות על ידי חמאס.​ 

שמוליק ויהודית הכירו בגרעין נחל חי-עד בקיבוץ גלגל בבקעה. הם הפכו לזוג, נישאו והביאו לעולם את ילדיהם. לאחר מכן עברו להתגורר בקיבוץ ארז שבשער הנגב. לאחר שנולדו עוד ילדים, המשפחה עברה להתגורר בבארי.

שמוליק וייס ז"ל, צילום: ללא קרדיט

לבני הזוג חמישה ילדים, ארבעה מהם התגוררו עם בני משפחותיהם בקיבוץ בארי. בשבת השחורה שהו יהודית ושמוליק בביתם בקיבוץ בארי. הקשר איתם נותק בשבת בשעה 10:07 בבוקר. גם ארבעה מילדיהם, הגר, אסף, עומר ודניאל, מתגוררים בקיבוץ והתבצרו בממ"ד עם הנכדים.

בני המשפחה סיפרו כי יהודית כתבה בקבוצת הוואטסאפ המשפחתית: 'אנחנו בסדר ואוהבים אתכם. תהיו חזקים'. במהלך השבעה של שמוליק גילו בני המשפחה כי יהודית כתבה לחברים שלה שהמחבלים נכנסו אליהם הביתה ויורים עליהם. לאחר שכוחות צה"ל נכנסו לקיבוץ בארי, התברר כי הבית של יהודית ושמוליק וייס נשרף עד היסוד.

יהודית ושמוליק וייס ז"ל עם בני משפחתם, צילום: מתוך פייסבוק

יהודית אובחנה כחולת סרטן שד לפני כשלושה חודשים.​ היא הייתה אמורה להתחיל טיפולים והקרנות וליטול כדורים שמדכאים את הסרטן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר