הותר לפרסום: שלום עבודי, עובד חברת חשמל, נהרג מירי נ"ט אתמול בדוב"ב

באירוע אתמול, שבו ירה ארגון חיזבאללה טילי נ"ט לעבר האזור, נפצעו קשה חמישה עובדים נוספים שעסקו בעבודות תשתית חיוניות שתואמו מראש עם הצבא • עבודי, בן 56 במותו, הותיר אחריו אישה ושני ילדים

עבודי לצד זירת נפילת הנ"ט. צילום: ללא קרדיט

האירוע הקשה אמש (ראשון) במרחב דוב"ב שבו נורה טיל נ"ט מלבנון לעבר קבוצת עובדי חברת חשמל שעסקו בעבודות תשתית חיוניות הסתיים בתוצאה טראגית במיוחד עם ההודעה על מותו של אחד מהם. חברת החשמל פרסמה את שמו ופרטיו של העובד שנהרג באותה התקרית - שלום עבודי, בן 56, נשוי לאורלי ואב לשניים, תושב העיר טבריה, שעבד כ-34 שנים בחברת החשמל באחזקת רשת החשמל בצפון הארץ.

תיעוד: זירת ירי הנ"ט לעבר דוב"ב

בהודעה שפרסמה חברת חשמל לציבור נכתב: "חברת החשמל מרכינה ראשה בעצב עמוק ומתאבלת על מותו של עובד החברה, שלום עבודי, שנהרג אמש מירי חיזבאללה במהלך עבודתו באזור דוב״ב.

"אתמול ירי נ״ט פגע בצוות עובדי חברת החשמל בשעה שעבדו, בתיאום עם כוחות הביטחון, באזור מושב דוב״ב לתיקון קווי חשמל שנפגעו מירי קודם, המספקים חשמל למשקים ומתחמים חיוניים באזור. לצערנו הרב, שלום נהרג מפגיעה ישירה. עובדי וגמלאי החברה כואבים את מותו ומשתתפים בצערה הכבד מנשוא של משפחתו".

מנכ"ל חברת החשמל, מאיר שפיגלר: "הלב דואב והנפש ממאנת לקבל את הבשורה המרה בדבר נפילתו של חברנו, שלום עבודי, בשעה שעבד להחזיר את אספקת החשמל לתושבי הצפון. שלום היה נאמן לערכי החברה ומחויבותה ללקוחותיה ואנו כואבים את לכתו. יהי זכרו ברוך".

ארגון הטרור חיזבאללה קיבל אחריות על הירי בהודעה שפרסם: "בתור תמיכה בעם הפלשתיני ברצועת עזה ובהתנגדות, לוחמי ההתנגדות האסלאמית ביצעו בשעה 12:25 שיגור לעבר כוח לוגיסטי של צבא הכיבוש. הכוח התכוון להתקין עמודי שידורי ואמצעי ריגול והתרעה ליד דוב"ב".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר