הלב נשבר: סמ״ר גילעד רוזנבליט וסמ"ר יהונתן יצחק סמו נפלו בקרבות ברצועה

רוזנבליט, בן 21 מגינגר, תיפקד כחובש קרבי בגדוד 52 של חטיבת עוצבת עקבות ברזל • סמו, בן 21 מכרמי צור, לוחם בגדוד 202, חטיבת הצנחנים, נפטר מפצעיו לאחר לחימה במרכז עזה • ההודעה נמסרה למשפחותיהם, מועדי הלוויה טרם נמסרו

יהונתן יצחק סמו וגילעד רוזנבליט

הותר לפרסום: סמ״ר גילעד רוזנבליט וסמ״ר יהונתן יצחק סמו נפלו במהלך פעילות מבצעית בצפון רצועת עזה, כך הותר הבוקר (שישי) לפרסום. ההודעה נמסרה למשפחותיהם.

סמו, בן 21, היה לוחם בגדוד 202 בחטיבת הצנחנים. הוא נפצע בקרבות ברצועה ב-8 בנובמבר והיום נפטר מפצעיו.

רוזנבליט, בן 21, מגניגר, היה חובש קרבי בגדוד 52 של חטיבה 401, עוצבת עקבות הברזל. 

"גילעד שלנו, בן אהוב"

תומר רוזנבליט, אביו סיפר בכאב: "גילעד שלנו, בן, אח ונכד אהוב. ילד מצחיק, שמח ומלא חיים. גילעד היה חד וממוקד, וידע איך להשיג את הדברים שהוא רוצה בנחישות ובחן המיוחד לו. הוא אהב את החיים - ארוחות בשרים, בירה קרה, חברים ומשחקי כדורגל. גילעד היה פעיל במועדון הכדורגל הפועל חיפה, ולקבוצה היה חלק משמעותי בחייו. אתמול הספיק לפגוש את אחיו הגדול, המשרת ביחידה אחרת, ולהצטלם עם החיוך הרחב והשמח המאפיין אותו. הלב שלנו שבור וכואב".

אתמול, צה"ל פרסם כי זוהתה גופתה של התצפיתנית רוני אשל שנחשבה כנעדרת מאז אירועי הטבח האכזריים ב-7 באוקטובר. לאורך 34 הימים האחרונים לא התקבל כל מידע על אודותיה, כהרוגה או כחטופה, עד אתמול, כאמור, שזוהתה גופתה.

רוני הותירה אחריה הורים, אחות ואח. היא תובא למנוחות ביום ראשון בשעה 15:00 בבית העלמין הצבאי בכפר סבא.

התצפיתנית רוני אשל, צילום: ללא קרדיט

האב אייל אמר בכאב: "נלחמנו גם בשביל כל החטופים והנעדרים, במיוחד עבור רוני שלי, שנחזיר אותה הביתה - והפסדנו במלחמה, רוני לא איתנו. למעשה את הפרטים שאספנו עד כה שמרנו והעברנו הלאה. מה שיכלנו לברר ביררנו, את התשובות על חלק מהדברים קיבלנו.

"אני משאיר הכול בידיה הנאמנות של מערכת הביטחון. אנחנו לפני ההלוויה ואחר כך נדע, אני חושב, איך להמשיך, נלמד איך להמשיך. אנחנו עטופים במשפחה חמה מאוד ודואגת".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר