הותר לפרסום: סמ"ר נועם יוסף אבו נפל בהיתקלות עם מחבלים בעזה

סמ"ר נועם יוסף אבו, בן 20, לוחם חטיבת הנח"ל, נהרג בקרבות בצפון הרצועה • ליעד אבו בן דודו: "התמונה שלנו ביחד לא יוצאת לי מהראש" • מאמן הכדורגל של נועם, משה גרוס: "היה אחד השחקנים הכי חשובים שלי, העתיד שלו היה לבוגרים" • ראש עיריית דימונה, בני ביטון: "נועם חלם על שירות קרבי, להילחם למען המדינה"

"ילד מדהים עם חיוך ענקי": הערב (רביעי) הותר לפרסום שמו של חייל נוסף שנפל בקרבות בצפון הרצועה, בהתקלות עם מחבלים. סמ"ר נועם יוסף אבו, בן 20, מדימונה, לוחם בגדוד 931, מחטיבת הנח"ל.

ליעד אבו בן דודו של נועם כתב: "אני לא מסוגל לראות תמונות שלו. בכיפור האחרון היינו ביחד וחיבקתי אותו, זכיתי לשיר לו בבר-מצווה. שרתי היום את גיבור של אמא כמו ששרתי בבר מצווה שלו את השיר הזה. גדלנו בילדות מאושרת, כל פעם שדיברנו על מוזיקה הוא הציע לשיר שירים שאהב, תמיד הוא איחל לי להצליח במוזיקה ופרגן לי, התמונה שלנו ביחד לא יוצאת לי מהראש".

נועם היה הראשון להתנדב, לסייע ולהקשיב.

מאמן הכדורגל של נועם בעיר דימונה, משה גרוס ספד לו, "לזכר נועם יוסף אבו.
ילד מדהים עם חיוך ענק, הייתי המאמן שלו מקבוצת ילדים ב' ועד הנוער, כולל. שחקן שחשבתי שנראה אותו ברמות הכי גדולות - כל אימון הגיע עם מוטיבציה ללמוד. בשנה שהיינו בקבוצת ילדים ב' לקחנו אליפות, הוא היה אחד השחקנים הכי חשובים שלי ושל מחלקת נוער. והעתיד שלו היה לבוגרים. היה לי הכבוד לאמן את נועם יוסף ואת ברק בן דוד, זיכרונם לברכה
השם יקום דמם".

דובר צה"ל

ראש עיריית דימונה, בני ביטון כתב: "‏‎נועם, כשמו כן הוא, היה נעים הליכות ואהוב על הבריות,
ילד בעל טוהר מידות, חייכן ואהוב על כולם.
משפחה, חברים ומכרים מספרים על נועם שתמיד היה הראשון להתנדב, לסייע ולהקשיב.
‏‎סיים את לימודיו בהצטיינות ותמיד היה לו חשוב להוכיח לכולם ובעיקר לעצמו שהוא מסוגל!
‏‎נועם חלם על שירות קרבי, להלחם למען המדינה שלנו ולמען החברים שלו שנפלו בקרב.
משפחת דימונה כואבת את לכתו, יהי זכרו ברוך".

בהתקלות, נפצע גם לוחם מגדוד 198. מוקדם יותר היום דווח על תקיפות נרחבות בארטילריה ומהאוויר ברצועת עזה. מעל בית החולים שיפאא' בצפון העיר עזה נורו פצצות תאורה. דיווחים פלסטינים על פעילות צה"ל באזור.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר