"ילד מקסים עם חיוך נצחי": רב"ט תמיר ברק הוא הלוחם שנהרג בפעילות באזור כיסופים

ברק, בן 19, התגורר בניר אליהו • הוא היה לוחם צמ״ה בחטיבה הדרומית של חיל ההנדסה הקרבית • דודו: "שבר ענק בלב"

רב"ט תמיר ברק. צילום: דובר צה"ל

הותר לפרסום: רב-טוראי תמיר ברק, הוא החייל שנפל בפעילות מבצעית באזור כיסופים. תמיר, בן 19, מניר אליהו, היה לוחם צמ״ה בחטיבה הדרומית של חיל ההנדסה הקרבית. 

גולן, אביו של ברק, הוא אח שכול: אחיו בני ברק ברוקס ז"ל נפל במלחמת יום הכיפורים בקרבות ברמת הגולן. דודי, הדוד של תמיר, אמר: "אומרים שברק לא פוגע פעמיים באותו מקום. כנראה שזאת טעות. פגע בנו ועוד איך פגע. תמיר, אחיין שלי, ילד מקסים עם חיוך נצחי. שבר ענק בלב".

אושרת גני גונן, ראש מועצת דרום השרון: "בצער רב ובכאב עמוק קיבלנו את הבשורה המרה על מותו של תמיר ברק. הלב נשבר. משפחת המועצה האזורית דרום השרון מרכינה ראשה ומשתתפת בצערם הכבד של משפחות ברק, מויאל וקהילת ניר אליהו בשעה קשה מנשוא זו. יהי זכרו ברוך". הוא הותיר אחריו הורים, אלמוג וגולן, ושני אחים, שגיא ויוגב.

דובר צה"ל: "עדכנו משפחות של 212 חטופים"' . דובר צה"ל

כוחות צה"ל פשטו אתמול (ראשון), סמוך לגבול עם רצועת עזה כחלק ממאמץ להכנת המרחב לקראת תקיפה, ובהמשך איסוף המידע בנוגע לנעדרים ולחטופים. במהלך אחת הפשיטות, נהרג רב"ט ברק ושלושה לוחמים נפצעו. הודעה נמסרה למשפחותיהם.

לפי דברי דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי בהצהרתו אתמול אתמול, נמסרו עד כה הודעות למשפחותיהם של 308 חללי צה"ל ולמשפחותיהם של 212 חטופים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר