הותר לפרסום: רס"ר במילואים מקסים נפל בקרב מול מחבלים ליד טול כרם

הותר לפרסום כי לוחם יחידת המסתערבים של משמר הגבול נהרג בפעילות מבצעית במחנה הפליטים נור א-שמס • 10 לוחמים נפגעו ממטען חבלה • לפחות 12 מחבלים חוסלו

פעילות צה"ל במחנה הפליטים נור א-שמס (ארכיון). צילום: רויטרס

נקבע מותו של רס"ר מקסים רז'ינקוב, לוחם בשירות מילואים ביחידת המסתערבים של מג"ב איו"ש, שנפצע באורח קשה ממטען חבלה במהלך עימותים עם מחבלים במחנה הפליטים נור א-שמס. תשעה לוחמים נוספים נפצעו באורח קל מפגיעת מטען החבלה. בכך עולה מניין חללי המשטרה במלחמת חרבות ברזל ל-58.

רס"ר במיל' מקסים רז'ינקוב, צילום: דוברות המשטרה

בהודעת המשטרה נמסר: "משטרת ישראל ומשמר הגבול מודיעים בצער ויגון רב על נפילתו בקרב של רס״ר מקסים רז׳ינקוב ז״ל, לוחם בשירות מילואים ביחידת המסתערבים של מג״ב איו״ש. רז'ינקוב נפל בפעילות מבצעית במחנה הפליטים נור א-שמס שבחטיבה המרחבית ׳מנשה׳. רז'ינקוב פעל בעוז ובמקצועיות בלחימה אל מול מחבלים חמושים".

כוחות הביטחון, בהכוונת שב"כ, פועלים משעות הלילה במבצע חטיבתי לסיכול טרור במחנה הפליטים נור א-שמס שליד טול כרם. הכוחות פועלים למעצר מבוקשים, סיכול תשתיות טרור והחרמת אמצעי לחימה.

עד כה נעצרו כעשרה מבוקשים והושמדו מספר מטענים מוכנים לשימוש, שנחשפו על ידי הכוח. בנוסף, התקיימו חילופי אש עם חמושים והושלכו מטענים לעבר הכוחות. זוהו פגיעות. כמו כן, כלי טיס של צה"ל איתר ותקף חוליית מחבלים חמושה שסיכנה את הכוחות במרחב, מספר מחבלים נהרגו כתוצאה מהתקיפה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר