עדויות קשות לצפייה: "זאת סבתא שלי, יפה אדר בת 85 נחטפת באין מפריע לרצועת עזה"

בין שלל העדויות והתמונות שצפות ברשת מופצת תמונתה של יפה אדר בת 85 הנחטפת לעזה בידי מחבלים חמושים • נכדתה בפייסבוק: "היא זרוקה איפה שהוא, סובלת מכאבים קשים, בלי תרופות, בלי אוכל ובלי מים, מתה מפחד, לבד"

בת 85 נחטפה לרצועת עזה. צילום: רשתות ערביות

העדויות והתמונות מהמתחולל במלחמה בדרום הארץ מציפות את הרשת בתמונות מחרידות שעולות על כל דמיון.

נתניהו: "המלחמה תיקח זמן, אך ננקום על היום השחור הזה"// לע"מ

לפני שעה קלה (ראשון, 11:50) עלתה לרשתות החברתיות תמונה שצולמה על ידי מחבלי חמאס בה נראית קשישה יהודייה בעת חטיפתה לעזה. בצילום נראית הקשישה כשהיא ישובה בג'יפ שעושה את דרכו מישראל לעזה כשהיא מוקפת בחמושים פלשתיניים. 

נכדתה, אדווה אדר, שהעלתה את הפוסט כתבה בכאב, זעם ותסכול ברשת: "זאת סבתא שלי! נחטפת באין מפריע לרצועת עזה. קוראים לה יפה אדר, היא בת 85!! סבתא שלי שהקימה את הקיבוץ בשתי ידיה, שהאמינה בציונות, שאהבה את המדינה הזאת שהפקירה אותה, חטופה.

"כנראה זרוקה איפה שהוא, סובלת מכאבים קשים, בלי תרופות, בלי אוכל ובלי מים, מתה מפחד, לבד. אף אחד לא מדבר איתנו, לא יודע להגיד שום דבר, את כל המידע שיש לנו גילינו מסרטונים שהופצו.

"אני רוצה שהתמונה הזאת תיחרט לכל המנותקים בממשלה הבזיונית הזאת. שיבינו שיש פה אנשים, קשישים וילדים, נשים וגברים, עם שמות ומשפחות. אני רוצה שהם לא ישנו בלילה ויהפכו כל פיסת אדמה עד שהאנשים האלה יחזרו הביתה". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר