עימותים ביו"ש: פורעים פלשתינים תקפו רועי בקר סמוך ליישוב נחליאל והציתו שטחי מרעה

עשרות תושבי הכפר כובר הסתערו על רועים יהודים בבנימין, תקפו, יידו אבנים והציתו אש בחווה באזור • ממד"א נמסר: "חובשים ופרמדיקים פינו לבי"ח שערי צדק נער כבן 14 עם חבלה בראש - מצבו קל"

עשרות פורעים פלשתינים התנפלו על רועי בקר ששהו ליד חווה שסמוכה ליישוב נחליאל בבנימין

עשרות פורעים פלשתינים התנפלו היום (רביעי) על רועי בקר ששהו ליד חווה סמוכה ליישוב נחליאל בבנימין. אחד הרועים נפצע באורח קל עד בינוני כתוצאה מחבלת פנים משמעותית מפגיעת אבן שיידו לעברו הפלשתינים.

האירוע החל בסביבות השעה 18:15, אז החלו הפורעים, תושבי הכפר כובר, להסתער על רועי הבקר. מדיווחים לא מאומתים עולה כי התקיפה החלה תחת חיפוי של ירי מרחוק, שלא פגע ברועים. יותר ממאה פלשתינים תקפו את רועי הצאן והחלו ליידות לעברם סלעים.

אחד הסלעים פגע ברועה בקר היהודי ופצע אותו בפניו. במקביל הציתו הפלשתינים את שטחי המרעה של החווה. תושבים ישראלים מהאזור הגיעו למקום והבריחו את הפורעים, שהמשיכו את הפרת הסדר בסמוך לכפר.

פלשתינים הציתו שטחי מרעה של חווה סמוך ליישוב נחליאל בבנימין, צילום: ללא קרדיט

ממד"א נמסר: "לפני כשעה התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב ירושלים על נער כבן 14 עם חבלה בראש שנפגע מיידוי אבנים סמוך לנחניאל. חובשים ופרמדיקים הגיעו לזירה והעניקו לו טיפול במקום, מאוחר יותר פינו אותו לבי"ח שערי צדק כשהוא במצב קל".

השתתף בהכנת הידיעה: יורי ילון

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר