הסנגורים משכו את הערעור, אלו עבירות המין שמייחסת המשטרה למשה חוגג

הבאת אדם למעשה זנות, החזקת מקום לשם זנות, פרסום תועבה ובעילה אסורה בהסכמה - אלו רק חלק מהעבירות החמורות • על פי המסתמן, החוקרים מחזיקים בראיות רבות המחזקות את החשדות נגדו • בין היתר, נחשפה דירה בתל אביב שהוחזקה בחשאי לצורך קיום מסיבות מין וצריכת סמים • על פי החשד, צעירות צולמו ללא ידיעתן

משה חוגג., צילום: אורן בן-חקון

פרשת משה חוגג - המשטרה מייחסת לבעלי בית"ר ירושלים עבירות מין חמורות: עורכי דינו של חוגג משכו היום (שישי) את הערעור על צו איסור הפרסום בנוגע לעבירות שבהן הוא חשוד, מה שמאפשר את פרסומם. 

אלו הן עבירות המין שהמשטרה מייחסת למשה חוגג העצור בפרשיית ההונאה: תיק החקירה מייחס לחוגג עבירות של צריכת מעשה זנות מקטין, החזקת מקום לשם זנות, פרסום תועבה, בעילה אסורה בהסכמה, הבאת אדם למעשה זנות, הבאת קטין לסמים מסוכנים, הטרדה מינית, סחר בבני אדם, גרימה לעזיבת המדינה לשם זנות.

בידי החוקרים ראיות רבות לכאורה לביצוע שורת עבירות אלו. בין היתר נחשפה דירה בתל אביב שהוחזקה בחשאי לצורך קיום מסיבות מין וצריכת סמים. כמו כן, נמצאו תיעודים של העבירות, שבחלקם על פי החשד, הצעירות והנשים שהיו בדירה ככל הנראה לא ידעו שהן מצולמות. נציין כי בהארכת מעצרו האחרונה של חוגג, השבוע, המשטרה באמצעות רפ"ק אריאל פרידמן לא התנגדה להסרת הצו על עבירות המין והותירה זאת לשיקול בית המשפט.

"ברירת המחדל הינה פרסום", אמר השופט ארז מלמד. "דברים אלה נכתבים ביתר שאת בהינתן מספר האירועים בהם נחשד החשוד, מספר המתלוננות, גילן של המתלוננות, עוצמת החשד ועידוד מתלוננות נוספות להגשת תלונה. סוף דבר, לא מצאתי כי עניינו של החשוד נופל בגדר אותם מקרים חריגים בהם יש מקום לאסור את פרסום פרטי העבירה, ולפיכך פרטי עבירות המין בהן נחשד החשוד מותרות בפרסום". 

עורכי הדין משה מזור ועמית חדד המייצגים את משה חוגג, מסרו: "ההחלטה התקבלה לאחר הבנה כי מרבית הדברים פורסמו בדרך זו או אחרת ולכן אין עוד טעם בצו במתכונתו זו. הפרסומים גורמים למר חוגג, רעייתו וילדיו נזק כבד שיכול שיהא בלתי ניתן לריפוי לכשיתברר שלחשדות הללו אין ביסוס.

"אנו קוראים ומבקשים מכלי התקשורת להמתין לפני חריצת דינו של מר חוגג ולא להתבסס על פרסומים שמקורם בבעלי אינטרס", הם סיכמו. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר