אייל גולן צפוי למסור עדות בפרשה החדשה

שתי נערות שהיו מעורבות בפרשת "משחקי חברה" לפני שמונה שנים, הגישו תלונות במשטרת תל אביב נגד עשרה מעורבים, ובהם שני כדורגלני עבר ומפיק מוזיקלי • עורכת דינן מסבירה למה לא התלוננו לפני שמונה שנים: "הנערות פחדו מהפללה עצמית, הן התמוטטו אחרי הפרשה" • בסביבת אייל גולן מסרו ל"ישראל היום": "הטרלה תקשורתית לצורך סחיטת כספים"

אייל גולן, צילום: קוקו

פרשת אייל גולן מסתעפת. ט' ונ', שתי נערות שהיו מעורבות בפרשת "משחקי חברה" לפני שמונה שנים, הגישו היום (שני) תלונות במשטרת תל אביב נגד 10 מעורבים. בין השמות שמסרו שני כדורגלני עבר ומפיק מוזיקלי. לטענתם, השלושה ועוד שבעה גברים נוספים ביצעו בהן עבירות מין חמורות. בעקבות התלונות, אייל גולן עצמו יידרש למסור עדות בפרשה. נדגיש כי התלונות לא הוגשו נגדו.

עורכת הדין גילה שמילוביץ', המייצגת את ט' ונ', סיפרה ל"ישראל היום": "ט' ונ' מגישות היום עשר תלונות על אירועים שלא נחקרו בפרשת 'משחקי חברה' בשנת 2013 נגד חשודים שלא נחקרו בפרשה. מדובר בעבירות של אונס, מעשי סדום, הדחת קטינות לשימוש בסמים ועוד. בשנת 2013 ט' ונ' נחקרו והן חששו מהפללה עצמית, ולכן חלק מהאירועים ושמות החשודים לא עלו אז".

עורכת הדין מסבירה מדוע התלונות מוגשות שמונה שנים לאחר הפרשה: "כשהפרשה הסתיימה הן התמוטטו, גם בעקבות האירועים וגם בעקבות הסמים, שבתוך המנגנון דאגו שהן יהיו מכורות בצורה קשה. הן עברו שיקום ארוך וגם תחושת פחד שאפפה אותן, כמו את שאר הנערות הנוספות בפרשה".

עו"ד שמילוביץ' מצפה מהמשטרה לחקור את השמות שמסרו ט' ונ' ואף לזמן את אייל גולן לעדות. "אנחנו מצפים שיחקרו אותם בגין עבירות כל כך קשות שהם ביצעו בנערות, אחת מהן קטינה. שיזמינו את העדים שהיו למקרים האלה, וביניהם אייל גולן. הם צריכים לתת את הדין על המעשים שהם ביצעו. אני מקווה שבסוף החקירה יהיו כתבי אישום. לט ולנ' מגיע לראות את הצדק יוצא לאור".

ט' ונ' מגייסות כספים למאבק שלהן בגיוס המונים באתר בי אקטיב.

בסביבת גולן מגיבים בחריפות:
"הטרלה תקשורתית לסחיטת כספים"

מ"ליאם הפקות" נמסר ל"ישראל היום": "יודגש כי התלונות שהוגשו, לא הוגשו נגד אייל גולן ויתרה מכך, חומרי חקירת המשטרה בזמן אמת הן שחשפו את הפערים הבלתי ניתנים לגישור בין גרסת התובעות בזמן האירועים, לטענותיהן בכתב התביעה.

"חומרים אלו היו גלויים לתובעות במשך כל השנים, מה שמוכיח שוב כי המהלך התקשורתי במהותו הוא ניסיון נוסף לעכב הליך משפטי תלוי ועומד, במטרה לנסות ולסחוט כספים שלא בדין. אם התובעות היו באמת ובתמים מבקשות אמת - הן לא היו מעכבות כל העת את ההליך המשפטי, בהטרלות חוזרות ונשנות. התנהלות זו פוגעת במלחמה הצודקת להגנת נפגעות ונפגעים. אנו מודים לרבים בעם שמביעים את תמיכתם באייל, ומוקיעים את הניסיון להעליל כלפיו עלילת דם של ממש. הגיע הזמן להשמיע בקול רם תמיכה במאבק לצדק ולשוויון, ולהתנגד נחרצות לציד מכשפות וסחיטת כספים בשם ערכים מקודשים".

בהכנת הידיעה השתתף ערן סויסה

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר