אישום: סחטה אלפי שקלים מגבר ששלח לה תמונות וסרטונים אינטימיים

לפי כתב האישום שהוגש נגד נטלי זיתון, היא והמתלונן ניהלו שיחות בעלות אופי מיני, שבמהלכן הם החליפו ביניהם תמונות וסרטונים אינטימיים • כשהיא ביקשה ממנו שיעזור לה כלכלית, הוא סירב – והיא איימה שתפיץ את החומרים • מחשש שאכן תעשה זאת, הוא העביר לה יותר מ-6,500 שקלים

אישה אזוקה (אילוסטרציה), צילום: Getty Images

כתב אישום הוגש שלשום (שישי) נגד תושבת באר שבע, לאחר שסחטה אלפי שקלים מגבר ואיימה כי תפיץ תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני שלו, שאותם השיגה בשיחות שהשניים קיימו ביניהם.

על פי כתב האישום שפרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה באמצעות עו"ד עמית גינת לבית המשפט המחוזי בעיר, נטלי זיתון בת ה-38 החליפה עם המתלונן תמונות אינטימיות. בהמשך, היא שיתפה אותו כי היא נמצאת בקשיים כלכליים וביקשה ממנו שיעזור לה מבחינה כספית. משהגבר סירב לדרישתה, היא איימה להפיץ את התמונות והסרטונים שלו.

מחשש כי זיתון אכן תממש את איומיה ותפיץ את החומרים הרגישים, הוא העביר לה 3,001.30 שקלים. זיתון, כך לפי כתב האישום, דרשה ממנו בהמשך סכום כסף נוסף, הפעם על סך 2,000 שקלים, כדי שתמחק את התמונות והסרטונים. נוסף על אותו הסכום, הוא העביר לה עוד 1,524.83 שקלים.

למרות הכספים הרבים שהעביר לה, זיתון המשיכה לאיים על הגבר כי היא תפיץ את התמונות והסרטונים, עד שהוא אזר אומץ ופנה למשטרה.

הפרקליטות מבקשת לעצור את נטלי זיתון עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה. היא מואשמת בעבירה של סחיטה באיומים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר