תיעוד: הורים וילדיהם שאומתו לקורונה נתפסו נוסעים בחולון בחג

ארבעת בני המשפחה נתפסו במהלך בדיקה שגרתית של המשטרה • אב המשפחה אמר למשפחה כי הם יצאו מבידוד למרות שלא קיבלו אישור החלמה: "צריך אישור מרופא? מחר אלך לתחנה ואסביר"

"יצאנו מהבידוד, אין לנו אישור": משפחה מאומתת לקורונה נתפסה בנסיעה בחולון // צילום: דוברות המשטרה

זוג הורים ושני ילדיהם, כולם מאומתים לנגיף הקורונה, נתפסו במהלך חג הסוכות כשהם נוסעים ברכבם בחולון – בזמן שהיו אמורים להיות בבידוד.

הרכב שבו נסעה המשפחה נעצר בבדיקה שגרתית שקיימה המשטרה, שבמהלכה בדקה השוטרת את מספרי תעודות הזהות שלהם – וגילתה כי הם חיוביים לקורונה המחויבים להישאר בבידוד בביתם. השוטרים הדגישו בפניהם כי עליהם לשוב מיד לביתם ולהישאר בבידוד עד לתום המועד שנקבע להם על ידי משרד הבריאות, שבסיומו עליהם יהיה להגיע לתחנת משטרה.

מחסום משטרתי בכביש 90, בינואר 2021, אייל מרגולין - ג'יני

 

בתיעוד האירוע, נהג הרכב אמר לשוטרת ההמומה כי הוא אינו חולה קורונה: "הייתי חולה אבל יצאתי אתמול מבידוד". השוטרת אמרה כי לפי הנתונים שבידיה הוא חיובי לנגיף, ולכן עליו להיכנס לבידוד: "אין לי אישור החלמה, לא קיבלתי אישור. צריך אישור מרופא?", הוא שאל אותה. "מחר אלך לתחנה ואסביר".

במקרה דומה אחר, במהלך ביקורת מבודדים, המשטרה איתרה חולה מאומת, תושב היישוב אדורה, בזמן שהפר את הבידוד שבו היה אמור לשהות – בזמן שהיה בדירה אחרת בדרום הר חברון.

השוטרים הדגישו בפני האדם כי עליו להיות בבידוד במקום שעליו הוא הצהיר כי הוא ישהה, ושעם סיום הבידוד שלו יהיה עליו להגיע לתחנת משטרה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר