לאחר שלושה חודשים: התפתחות בחקירת רצח נהג האוטובוס בחולון

בלשי ימ"ר תל אביב עצרו הבוקר תושב רמלה בשנות ה-20 לחייו, בחשד למעורבות באירוע הירי הקטלני ברחוב הלוחמים בחודש מרץ האחרון • מחר הוא יובא להארכת מעצר

המשטרה בזירת הרצח בחולון. צילום: דוברות המשטרה

התפתחות משמעותית בחקירת רצח נהג האוטובוס מוראד שויקי שנורה בחולון לפני שלושה חודשים: שוטרי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז תל אביב עצרו הבוקר (ראשון) חשוד במעורבות ברצח. החשוד, תושב רמלה בשנות ה-20 לחייו, הועבר לחקירה במשרדי הימ"ר ומחר הוא צפוי להתייצב בבית משפט השלום בתל אביב, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

האירוע התרחש בלילה שבין ה-18 ל-19 במרץ 2026, במהלך מבצע "שאגת הארי". סמוך לחצות התקבלו דיווחים במוקד 100 על קולות ירי ברחוב הלוחמים בחולון. כוחות רפואה ומשטרה שהוזעקו למקום מצאו את שויקי, גבר בשנות ה-30 לחייו, כשהוא פצוע אנוש ומותו נקבע בזירה כעבור זמן קצר.

בעקבות הערכת מצב מיוחדת שערך בשטח מפקד מרחב איילון, תנ"צ דניאל חדד, ובהתאם להנחיית מפקד המחוז, הוחלט להעביר את תיק הרצח לטיפול הפקחים והבלשים של ימ"ר תל אביב. הבוקר, כאמור, הפכו פעולות החקירה הסמויות והגלויות למעצר ראשון בפרשה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר