כוחות משטרת מחוז ש"י ופקחי רשות הטבע והגנים סיכלו ניסיון להבריח כ־90 ציפורים מוגנות וייחודיות לשטח ישראל. שני חשודים, תושבי חברון בשנות ה־20 לחייהם, נעצרו ומעצרם הוארך בבית המשפט.
הפעילות בוצעה על ידי שוטרי תחנת הבקעה ממרחב גלעד, בשיתוף פקחי רשות הטבע והגנים, במסגרת מאמצים למניעת הברחות ועבירות הפוגעות בערכי טבע מוגנים לאורך הגבול המזרחי.
במהלך הפעילות זוהו ונתפסו כ־90 ציפורים ממינים שונים, שעל פי החשד הוברחו לשטח המדינה בניגוד לחוק.
שני החשודים נעצרו ונחקרו בחשד להברחת ערכי טבע מוגנים. בתום חקירתם נכלאו, וביום חמישי האחרון הובאו לדיון בבית המשפט, שהורה על הארכת מעצרם עד היום (ראשון). בהמשך היום צפויים השניים להיות מובאים לדיון נוסף בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו