טרום אירועי הקהילה הגאה שאמורים לחול בקרוב - המשטרה עצרה הערב (שלישי) בן 18 שהפיץ איומים לעבר הקהילה הגאה בחיפה וכלפי ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט.
משטרת ישראל פתחה בחקירה לאחר שהצליחה לנטר ברחבי האינטרנט בשת"פ עם מחוז ת"א, אחר פרסומים מאיימים וכוונות פגיעה במסגרת ההיערכות לקראת אירועי הגאווה שאמורים לחול בקרוב ברחבי הארץ. במסגרת הפעילות אותרו פרסומים מאיימים המופנים כלפי נפתלי בנט וכן איומים נוספים המעלים חשד לכוונות פגיעה בקהילה הגאה בחיפה.
עם קבלת המידע, פעלו חוקרי תחנת חיפה בשיתוף תחנת בני ברק לביצוע חשיפת זהותו של החשוד והערב לפני זמן קצר הצליחו לאתר אותו, להגיע אליו ולעצור אותו לחקירה בסיומה נכלא, תושב חיפה בן 18. בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה תבקש המשטרה מחר להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בחיפה.
מהאגודה למען הלהט"ב נמסר: "ביום ב' בחצות, ה-1 ביוני, דקות לאחר פתיחת חודש הגאווה, תייגו את האגודה למען הלהט"ב ברשת הטוויטר (x) בשורה של סרטונים ופוסטים מטרידים, שזיהינו כחריגים ובעלי פוטנציאל אמיתי לביצוע אקט אלים, בהם מוצג טבח הברנוער, דם על הרצפה ותמונה של אישיות פוליטית בכירה כשעל ראשה חרוט X. מדובר בתזכורת כואבת לכך שהשנאה וההסתה הפרועה נגד הקהילה הגאה עדיין משתוללת ועלולה להפוך לאלימות פיזית.
אירועי חודש הגאווה רק התחילו ואנחנו מפצירים בכל הגורמים האמונים על בטחוננו להיות ערניים במיוחד. זו תקופה המהווה קרקע פוריה לאלימות להטבופובית, שנאה והסתה. הקהילה הגאה תמשיך לעמוד זקופה, חזקה ומאוחדת אל מול כל גילוי של שנאה, אלימות או בריונות. המסר חייב להיות חד-משמעי: אפס סובלנות כלפי אלימות והסתה".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו